روانشناس ایرانی در آمریکا

آیا به دنبال روانشناس ایرانی در آمریکا هستید، احتمالا در حال حاضر، در بحران جدید قرار گرفته‌اید؛ طوری که کنترل برخی مشکلات روانی از دسترس شما خارج است. پس بهتر است برای انتخاب یک روانشناس ایرانی برخی نکات را در نظر بگیرید تا بتوانید به دکتر مشاوره خانواده اطمینان و با کمک او از روزهای سخت گذر کنید.
اگر در ایالات متحده به عنوان یک فرد خارجی زندگی می‌کنید، پیدا کردن بهترین روانشناس ایرانی در آمریکا یک موضوع چالش‌برانگیز است. اما مجبور هستید بر اساس ویژگی‌هایی که در نظر دارید بهترین روانشناس ایرانی را انتخاب کنید.

افرادی که در خارج از کشور زندگی مانند آمریکا می‌کنند، اغلب ترجیح می‌دهند تا در صورت نیاز به مشاور، از روانشناس ایرانی در آمریکا مراجعه کنند؛ زیرا هم صحبت شدن با یک هم زبان ممکن است ساده‌تر باشد و این فرآیند مشاوره را برای مرجعین ساده‌تر می‌کند. در شرایط مختلف ممکن است که اشخاص در زمینه‌های متفاوتی مانند روابط عاطفی، ازدواج، تحصیل، تربیت فرزندان و یا حتی در رابطه با موضوعات فردی نیاز به مشاوره داشته باشند. در این مطلب به شما کمک می‌کنیم تا بتوانید بهترین روانشناس ایرانی در آمریکا را پیدا کنید؛ پس تا انت‌ها همراه ما باشید.

روانشناس ایرانی در آمریکا

برای مشاوره خانواده آنلاین و تلفنی با دکتر مهسا کاشفی زاده میتوانید با شماره تماس 09121433438 از طریق واتساپ در تماس باشید. 

در این مطلب در تصمیم گیری شما برای انتخاب روانشناس کمک ویژه خواهیم کرد. پس با ما همراه باشید.

بهترین روانشناس ایرانی در آمریکا، کالیفرنیا، تگزاس و … چه کسی است؟

بهترین روانشناس ایرانی در آمریکاهمانطور که پیدا کردن روانشناس خوب در تهران بسیار اهمیت دارد، هم وطنان عزیزمان در ایالت متحده دوست دارند نظر بهترین متخصص در این حوزه مراجعه کنند. آمریکا، کالیفرنیا و تگزاس جزء ۵۰ ایالت بزرگ ایالات متحده است که به عنوان مشهورترین و پرجمعیت‌ترین شهرهای ایالات متحده شناخته می‌شود. تحقیقات انجام شده، نشان می‌دهد در بیشتر شهرهای ایالات متحده آمریکا افراد زیادی با نژادها و قومیت‌های مختلف مانند سفیدپوست، سیاهپوست‌، آسیایی، بومی، هاوایی و سایر جزایر اقیانوس آرام و دیگر نژادها مشاهده می‌شود. زبان انگلیسی به عنوان زبان اصلی این ایالات انتخاب شده. اما زبان‌های دیگر مانند اسپانیایی، آلمانی، چینی و غیره وجود دارد و مردم به زبان‌های مختلف صحبت می‌کنند.

بنابراین بسیار طبیعی است که در این شهرهای بزرگ با ملیت‌های متفاوت روانشناس ایرانی وجود داشته باشد تا شما بتوانید به راحتی مشکل روحی خود را حل کنید و با انگیزه قوی‌تر برای ادامه زندگی، برنامه‌ریزی کنید.

روانشناسان ایرانی در آمریکا چه کمکی به ما می‌کنند؟

روانشناسان ایرانی در آمریکا چه کمکی به ما می‌کنند؟

روانشناس ایرانی در آمریکا این قابلیت را دارد در زمینه‌های متفاوت با عنوان‌های مختلف مانند دکتر مشاوره خانواده، مشاوره طلاق، مشاوره روانشناسی و مشاوره ازدواج فعالیت کند. شما می‌توانید با توجه به نوع مبحث صحبت، نوع متخصص را انتخاب کنید. آنان در ایالت به صورت تخصصی آموزش دیده‌اند و با استفاده از جدیدترین روش‌ها و تکنیک‌های روانشناسی به افراد مبتلا به مشکلات روانی مانند بی‌خوابی، اضطراب، افسردگی، هراس، فوبیا، مشکلات زوجین و مشکلات روان‌کودکان کمک‌رسانی می‌کنند.

جالب است بدانید آنها به ویژگی‌های روشن فکر، وظیفه شناس، متعهّد، صبور، زیرک، نوع دوست، دلسوز معروف هستند و در زمینه‌های مختلف مانند رفتار انسانی، ارزیابی سلامت روان، تشخیص و درمان و تغییر رفتار تخصص دارند و تمام تلاش خود را می‌کنند به مردم کشورشنان بهترین خدمات را ارائه دهند و احساسات بد را از آنها دور کنند تا سلامتی کامل دوباره به آنها بازگردد.

چرا باید از خدمات آنلاین مشاوره خانواده در آمریکا استفاده کنیم؟

خدمات آنلاین مشاوره خانواده در آمریکا

آیا تا به حال به خدمات آنلاین مشاوره خانواده فکر کرده‌اید؟ اینترنت راه جدیدی را برای درمان سلامت روان پیش روی شما قرار داده است که با مزایای بسیاری همراه است. پس قبل از تصمیم‌گیری با مزایای این روش آشنا شوید.

  • با تحقیقات انجام شده، درمان آنلاین به همان اندازه درمان حضوری موثر است و برای شرایط مختلف سلامت روان این روش انتخاب بسیاری از افراد می‌باشد.
  • این روش موثر برای درمان افسردگی، اختلال اضطراب اجتماعی و اختلال اضطراب فراگیر بسیار تاثیرگذار است.
  • مهم‌تر از همه گزینه خوبی برای مناطق دور از هم است. مطمئناً تعداد افرادی که به زبان فارسی در آمریکا فعال هستند، بسیار کم است. اما با روش آنلاین می‌توان دوره سلامت روان خود را توسط بهترین ‌متخصص ایرانی انجام داد.
  • طی کردن مسافت طولانی و صرف زمان قابل توجهی، بسیاری از برنامه‌های روزانه شما را عقب می‌اندازد. اما با کمک خدمات آنلاین دیگر مجبور نیستید وقت زیادی صرف کنید.
  • درمان آنلاین گزینه مناسبی برای افراد دارای محدودیت فیزیکی است. این دسترسی کمک می‌کند مراقبت‌های بهداشتی و روانی به بهترین صورت ممکن رعایت شود و هیچ دغدغه‌ای بابت جابجایی وجود نداشته باشد.
  • یکی دیگر دلایل پیشنهاد خدمات آنلاین مشاوره، راحتی و مقرون به صرفه بودن آن است. مشاوره آنلاین معمولاً در جلساتی برنامه‌ریزی می‌شود که در خانه حضور داشته باشید و فضای اینترنت در اختیارتان باشد.
  • همچنین بابت بیمه هیچ نگرانی نداشته باشید. معمولاً جلسات مشاوره آنلاین در ایالات متحده تحت پوشش شرکت‌های بیمه انجام می‌شود.
  • فضای اینترنت باعث می شود فرد راحت تر مشکل روحی و روانی خود را بیان کند و بهتر می‌تواند در مورد مسائل مربوط به سلامت روان با دکتر مشاوره هم صحبت شود.

مشاوره فردی با روانشناس ایرانی در آمریکا

در زندگی هر فردی شرایط و موقعیت‌هایی پیش می‌آید که فرد دچار مشکلاتی می‌شود. این موضوع کاملا طبیعی است و نباید از آن فرار کنید؛ بلکه باید به دنبال بهترین راه حل برای بهبود شرایط فعلی باشید. مشکلات فردی می‌توانند تمام ابعاد زندگی شما را تحت تاثیر قرار بدهند. به عنوان مثال حتی ممکن است که حتی خواب و غذا خوردن شما را دچار اختلالاتی کند. مشاوره فردی به شما کمک می‌کند که بتوانید مشکلات را به صورت ریشه‌ای پیدا کرده و آن‌ها را حل کنید. این مشکلات می‌توانند به علت مهاجرت باشند مانند حس دلتنگی و دوری از عزیزان و یا می‌توانند به مهاجرت ربطی نداشته و ریشه‌ی آن‌ها در کودکی شما باشد. مشاوره فردی تمام احساسات شما را بررسی کرده و با ارائه تمرین و تست‌های متنوع به پیدا کردن احساسات گمشده و راه حل آن‌ها می‌پردازد.

افرادی که مهاجرت می‌کنند بعضا ممکن است با مشکلات بیشتری مانند عدم ارتباط گرفتن با فرهنگ جدید، پذیرفته شدن در جامعه و یا ناتوانی در ارتباط گرفتن با افراد جدید، روبرو شوند.

مشاوره ازدواج با روانشناس ایرانی در آمریکا

یکی از اتفاقات مهمی که در زندگی اغلب افراد میفتد، ازدواج است. شما باید پیش از ازدواج به یک مشاور مراجعه کنید و چه بهتر که این روانشناس ایرانی باشد؛ زیرا وی به تمام ساختار فرهنگی، اجتماعی و مذهبی شما به طور کامل واقف است. دکتر کاشفی زاده می‌تواند در تمامی زمینه‌های مهم مانند مشاوره ازدواج شما را همراهی کند تا بهترین انتخاب و تصمیم را اتخاذ کنید. این نوع مشاوره صرفا برای پیش از ازدواج نیست و حتی بعد از ازدواج نیز می‌تواند در حل مشکلاتی مانند اختلالات در روابط جنسی به شما کمک شایانی کند.

مشاوره خانواده با روانشناس ایرانی در آمریکا

خانواده مهم‌ترین ساختار تشکیل دهنده‌ی یک جامعه‌ی پویا و سالم است و اگر بنیاد خانواده درگیر مشکلاتی باشد، فرزندان آن خانواده نیز تحت تاثیر قرار می‌گیرند. در هر جای دنیا که باشید، ممکن است درگیر مسائل خانوادگی شوید و چه کسی بهتر از یک روانشناس ایرانی در آمریکا! اگر اعضای خانواده‌ی شما در ایران هستند بهتر است که با یک روانشناس ایرانی مشورت نمایید. این مشاور به شما کمک می‌کند تا همه‌ی اعضای خانواده روابطی سالم و صحیح با یکدیگر داشته باشید.

مشاوره کودک و نوجوان با روانشناس ایرانی در آمریکا

فرقی ندارد که فرزند شما در آمریکا به دنیا آمده و یا در ایران، در هر صورت شما برای پرورش و تربیت یک فرزند سالم نیاز به یک مشاور دارید. فرزندان شما در کودکی و نوجوانی در شرایط متفاوتی قرار می‌گیرند که شما به عنوان والد باید بهترین رفتار را داشته باشید. بهترین مشاور کودک و نوجوان باید علاوه بر آشنایی با فرهنگ جامعه‌ای که در آن زندگی می‌کنید، به شرایط و فرهنگ خانوادگی شما نیز آگاه باشد. مشاوره آنلاین با یک روانشناس ایرانی این مزیت را برای شما دارد که به زبان مادری شما مسلط است و به راحتی می‌توانید مسائل خود را با وی در میان بگذارید.

همچنین شما می‌توانید در زمینه‌‌های دیگری مانند مشاوره تحصیلی از مشاورین کمک بگیرید. با گذشت و تغییر نسل، تربیت فرزندان ممکن است به چالشی برای خانواده‌ها تبدیل شود. برای آن که بتوانید فرزندانی سالم پرورش دهید و به آغوش جامه بسپارید، باید بهترین راه را انتخاب کنید.

چرا ایرانیان مقیم خارج از کشور باید به مشاور روانشناس مراجعه کنند؟

فرقی ندارد که شما در کجای جهان باشید؛ بلکه در هر کشوری ممکن است که افراد در شرایطی قرار بگیرند که نیاز به یک مشاور داشته باشند. ایرانیان مقیم خارج از کشور نیز بیشتر در معرض چنین مشکلاتی هستند؛ زیرا علاوه بر سایر موارد ممکن است به علت زندگی در یک فرهنگ و جامعه‌ی متفاوت، مشکلات دیگری نیز برای آن‌ها به وجود آید. هم چنین دور بودن از عزیزان و خانواده در برخی از افراد سبب بروز مشکلاتی خواهد شد.

مراجعه به یک مشاور به شما کمک می‌کند تا کیفیت سطح زندگی خود را افزایش دهید؛ زیرا در برخی مواقع حتی خود شما نمی‌دانید که مشکلات پنهانی دارید که رفتارها، روابط و به طور کلی زندگی شما را تحت تاثیر خود قرار داده اند.

بیشترین مشکلاتی که باعث مراجعه به مشاوره ایرانی در آمریکا می‌شود چه چیزهایی هستند؟

مشاوره ایرانی در آمریکا

روانشناس ایرانی در آمریکا در زمینه‌های مختلفی تخصص دارد و مشکلات مختلفی باعث می‌شود که تصمیم بگیرید به یک مشاور ایرانی در این حوزه مراجعه کنید. اولین عامل تاثیر گذار احساس راحتی شما نسبت به یک هم وطن ایرانی است. در واقع روانشناسی که بتواند به زبان شما صحبت کند امکان برقراری ارتباط با او راحت‌تر است و بهتر می‌توانید مشکلات خود را برایش توضیح دهید. علاوه براین‌ها، روانشناس ایرانی کاملا به فرهنگ شما آگاه است و بهتر می‌تواند کمک کند مشکلات خود را حل کنید. در موارد زیر موضوعاتی که بیشتر اوقات باعث می‌شود.

هم وطنان عزیز به یک مشاوره ایرانی مراجعه کنند، گفته شده است:

  • درمان مسائل فردی و بین فردی
  • گذراندن روزهای سخت بعد از شکست عاطفی
  • مشاوره تخصصی قبل از طلاق و التیام پس از آن
  • مشاوره در زمینه تحلیل خویشتن و خود آگاهی
  • زوج درمانی و خانواده درمانی
  • تشخیص مشکلات شخصیتی
  • اجرا و تست شخصیت
  • مداخلات بالینی، اختلال مداخلات روانشناسی
  • مشاوره پیش از ازدواج و پس از ازدواج

کیفیت مشاوره آنلاین با مشاوره حضوری قابل مقایسه است؟

یکی از مهم‌ترین سوالاتی که اغلب مراجعین دارند این است که آیا کیفیت مشاوره آنلاین با مشاوره حضوری یکسان است یا خیر. در پاسخ به این سوال باید بگوییم که اگر شرایط فراهم شده برای ارتباط آنلاین از کیفیت بالایی برخوردار باشد، کیفیت جلسات حفظ شده و نتیجه بخش خواهند بود.

مشاوره آنلاین می‌تواند به سه صورت متنی، صوتی و تصویری باشد. طبق تجربیات پیشین، جلسات تصویری نتیجه‌ی بهتری داشته و افراد مشکلات حادی مانند اضطراب و افسردگی را نیز با شرکت در مشاوره آنلاین برطرف کرده اند اما این به آن معنا نیست که دو حالت دیگر بازدهی کافی ندارند؛ بلکه هر سه نوع نتایجی مشابه و در سطح کیفیت مشاوره‌ی حضوری دارند. دکتر مهسا کاشفی یکی از بهترین مشاورین ایرانی در آمریکا هستند که شما می‌توانید به صورت آنلاین جلسات خود را برگزار کرده و تمامی مشکلات مربوطه را برطرف کنید. اما تمامی این موارد به این بستگی دارد که آیا استانداردهای لازم رعایت می‌شوند یا خیر.

استانداردهای مشاوره آنلاین چیست؟

هر شخصی که به مشاور مراجعه می‌کند، حق و حقوقی دارد که باید رعایت شود و فرقی ندارد که مشاوره به صورت آنلاین باشد و یا حضوری. در مشاوره آنلاین باید چندین مورد را در نظر داشته باشید که تحت عنوان استانداردهای مشاوره آنلاین شناخته می‌شوند. در لیست زیر به این موارد اشاره کرده ایم:

  • درگاه پرداخت امن باید برای مراجعین فراهم شود.
  • پلتفرمی که برای برگزاری جلسات انتخاب می‌شود، باید از کیفیت بالایی برخوردار باشد تا در طی جلسه مشکلاتی از قبیل قطع شدن صدا و تصویر پیش نیاید.
  • حفظ اطلاعات شخصی هر فرد وعدم افشای آن به شخص ثالث نیز یکی از مهم‌ترین مواردی است که باید در راستای احترام به حریم شخصی مراجعین رعایت شود.
  • در صورتی که فرد پس از پرداخت هزینه تصمیم به کنسل کردن جلسا تخ ود گرفت، باید امکان ارجاع درصدی از مبلغ کل فراهم شود.
  • در صورتی که فرد دارای مدارک پزشکی باشد، باید امکان ارسال از طریق یک پلتفرم امن فراهم شود.
  • مزایای مشاوره آنلاین با روانشناس ایرانی در آمریکا
  • مشاوره‌ی آنلاین مزیت‌های بسیار زیادی را به همراه دارد که در ادامه به بررسی این مزایا می‌پردازیم.
  • امکان مشاوره به صورت ناشناس
  • عدم پرداخت هزینه برای حمل و نقل
  • قابلیت تنظیم ساعت مشاوره
  • از بین رفتن محدودیت‌های مکانی
  • امکان برقراری ارتباط از خارج از کشور با روانشناس ایرانی

هزینه ویزیت روانشناس ایرانی در آمریکا

معمولا اولین مسئله‌ای که ممکن است در ذهن افراد بیاید، هزینه‌ای است که باید بابت مشاوره با روانشناس پرداخت کنند. اگر شما بتوانید روانشناسی ایرانی را نیز در کشور آمریکا پیدا کنید، باید علاوه بر هزینه‌ی ویزیت، مبلغ زیادی را برای رفت و آمد در نظر بگیرید. به همین دلیل مشاوره‌ی آنلاین یکی از بهترین گزینه‌هایی است که محدودیت مکانی را از بین برده است و حتی شما می‌توانید از روانشناس ایرانی در انگلیس و آمریکا کمک بگیرید. هزینه‌ی ویزیت معمولا به پارامترهای مختلفی بستگی دارد که از جمله این موارد می‌توان به تعداد جلسات و مدت زمان هر جلسه اشاره کرد. به همین دلیل شما می‌توانید از طریق یکی از راه‌های ارتباطی موجود با ما در ارتباط باشید تا از آخرین وضعیت هزینه ویزیت روانشناس ایرانی در آمریکا مطلع شوید.

نتیجه گیری

انتخاب یک روانشناس تصمیم بسیار بزرگی است. زیرا به محض ارتباط بر قرار کردن با یک درمانگر به آسانی بخشی از مشکلات زندگی حل می‌شود و سلامتی روح و روان خود را در امان نگه می‌دارید. همچنین با کمک روانشناس می‌توانید بفهمید چه عواملی بر موفقیت درمان تاثیرگذار است و به دنبال چه چیزی هستید.

حال که اولین قدم مثبت و سازنده را در راه سلامت خود برداشته‌اید، بهتان تبریک می‌گوییم و امیدواریم در این راه بتوانید بهترین روانشناس را انتخاب کنید و با کمک بهترین راهکار نسبت به افکار احساسات و رفتارهای آزاردهنده خود آگاهی کامل به دست آورید و استرس، مشکلات، روابط، اثرات زندگی با یک بیمار روانی و موارد این چنینی را به خوبی مدیریت کنید.

سوالات متداول

تعداد جلسات مشاوره چقدر است؟

به طور کلی نمی‌توان پاسخ دقیقی به این سوال داد؛ زیرا هر فرد با توجه به شرایطی که در آن قرار دارد، نیاز‌های متفاوتی دارد. به همین دلیل پس از بررسی شرایط شما امکان تعیین این جلسات وجود خواهد داشت.

آیا برای مراجعه به مشاور محدودیت سنی وجود دارد؟

به طور کلی محدودیت سنی برای استفاده از مزایای مشاوره وجود ندارد و هر فردی در هر رنج سنی که قرار دارد، ممکن است درگیر مشکلات خاصی شود که نیاز به وجود یک مشاور احساس شود.

آیا مشاور می‌تواند به برطرف کردن فوبیا نیز کمک کند؟

بله، یکی از مواردی که مشاورین می‌توانند به افراد در رفع آن کمک کنند، فوبیا است. مهم نیست که حتی سال‌های زیادی درگیر فوبیا بوده اید، با کمک آزمون و تست‌های مخصوص این مشکل ریشه‌یابی شده و برطرف خواهد شد.

آیا روانشناس ایرانی بهتر از روانشناس خارجی است؟

در پاسخ به این سوال بادی بگوییم که نمی‌توان گفت که کدام یک بهتر هستند؛ زیرا میزان تخصص هر ففرد متفاوت است. به طور کلی ارتباط گرفتن با کسی که با زبان اصلی و مادری با شما صحبت می‌کند، بسیار ساده‌تر خواهد بود. از سوی دیگر یک فرد ایرانی به خوبی با جامعه، سنن، فرهنگ، ساختار خانوادگی و ابعاد مذهبی شما آشنا است و بهتر می‌تواند در این مسیر شما را همراهی کند.