روانشناس ایرانی در انگلیس

روانشناس ایرانی در انگلیس

این روزها افراد بیشتری به دلایلی مانند داشتن زندگی بهتر، تحصیل، جنگ و … به کشورهای دیگر از جمله انگلیس مهاجرت می‌کنند. علاوه بر تمام چالش‌هایی که قبل از مهاجرت وجود دارد، پس از رسیدن و مستقر شدن نیز چالش‌های جدیدتر و گاها پیچیده‌تری به وجود می‌آید. شرایط جغرافیایی، فرهنگ، زبان متفاوت، نحوه بروز احساسات و غربت، همه و همه دست به دست هم می‌دهند و باعث مشکلاتی مانند اضطراب، افسردگی و … می‌شوند. در چنین شرایطی معمولا افراد به روانشناس مراجعه می‌کنند اما احتمال دارد به دلیل تفاوت فرهنگ و زبان قادر نباشند به راحتی احساسات و مشکلات خود را منتقل کنند. در اینجاست که کمک گرفتن از یک روانشناس ایرانی در انگلیس به طور شگفت انگیزی در حل مشکلات و یا پذیرش شرایط بسیار موثر است.

استفاده از خدمات مشاوره‌ایی فقط مختص دوران دشوار یا مشکلات عاطفی نیست. می‌توان برای مشاوره فردی، مشاوره پیش از ازدواج و … نیز به روانشناس رجوع کرد. به یاد داشته باشید که با مراجعه به روانشناس و بهره گیری از خدمات مشاوره‌ایی بسیاری از مشکلات قابل حل شدن هستند.

یافتن روانشناس ایرانی در انگلیس یا هر کشور دیگری برای ایرانیان نسبتا دشوار و چالش‌برانگیز است. اما خوشبختانه به دلیل دسترسی آسان به امکانات نوین، ایرانیان مقیم خارج نیز می‌توانند مثل ایرانی‌های ساکن در داخل ایران از خدمات روانشناسی بهره‌ گیرند. بر اساس آمار نزدیک به ۴۰ هزار مهاجر ایرانی در شهر لندن زندگی می‌کنند که بسیاری از آنها جز نسل اول مهاجر به شمار می‌آیند. در نتیجه آنها در دسته نخستین فارسی زبانان قرار دارد. از این رو ممکن است مراجعه به روانشناس انگلیسی زبان پاسخگوی نیازهای آنها نباشد. در واقع زبان اولین و اصلی‌ترین عامل برای برقراری ارتباط با یک روانشناس است. در نتیجه داشتن زبان مشترک بین مشاور و مراجع جهت انتقال احساسات درونی و درک متقابل عاملی ضروری است.

از طرفی لندن یکی از گران‌ترین شهرهای دنیا است و شرکت در جلسات مشاوره نیز دارای هزینه بالایی است. به همین دلیل بسیاری از ایرانیان ساکن لندن موفق به کمک گرفتن از یک متخصص نمی‌شوند و ناگزیر به مشورت با دوستان و آشنایان خود می‌شوند که مفید نخواهد بود. مراجعه به روانشناس ایرانی در انگلیس از اهمیت و مزایای بی‌شماری برخوردار است که در ادامه به بررسی آنها می‌پردازیم.

برای رفاه بیشتر هموطنان مقیم انگلیس قصد داریم در این مبحث بهترین روانشناس ایرانی در انگلیس را معرفی کنیم.

برای مشاوره خانواده آنلاین و تلفنی با دکتر مهسا کاشفی زاده میتوانید با شماره تماس 09121433438 از طریق واتساپ در تماس باشید. 

معرفی کلی جمعیت کشور انگلستان و شهر لندن

معرفی کلی جمعیت کشور انگلستان و شهر لندن

انگلستان دارای قدمت بسیار زیادی در تاریخ است. این کشور، فرهنگی غنی و سابقه‌ای طولانی در فلسفه، هنر و علم دارد. پایتخت این کشور لندن است که پرجمعیت‌ترین و بزرگ‌ترین انگلیس می‌باشد. شهر لندن جنب رودخانه تیمز واقع شده است. این رودخانه از قسمت جنوب غربی وارد شهر شده و از شرق لندن خارج می‌شود. لازم به ذکر است که پایتخت انگلیس از دو شهر وست مینستر و لندن تشکیل شده است که به آن لندن بزرگ می‌گویند. طبق سرشماری که در سال ۲۰۱۵ صورت گرفته، شهر لندن حدود ۸ میلیون نفر جمعیت دارد. این جمعیت در مساحتی حدود ۱۵۷۲ کیلومتر زندگی می‌کنند. توجه داشته باشید که شهر لندن جزء گران‌ترین شهرهای جهان است.

مرکز خدمات مشاوره ایرانیان خارج از کشور

مرکز خدمات مشاوره ایرانیان خارج از کشور به منظور افزایش سطح رفاه زندگی هموطنان خدمات مشاوره‌ایی متنوعی از جمله مشاوره‌ روانشناسی، مشاوره خانوادگی را ارائه می‌دهد. این مرکز با همکاری بهترین و معتبرترین روانشناسان، روانپزشکان و درمانگران به حل مسائل و مشکلات هموطنان مقیم خارج از ایران می‌پردازند.

چرا به روانشناس ایرانی در لندن نیاز داریم؟

چرا به روانشناس ایرانی در لندن نیاز داریم؟

همانطور که گفتیم لندن شهری بسیار گران است. در حقیقت علاوه بر بالا بودن هزینه‌های زندگی مانند هزینه مواد غذایی، پوشاک و … هزینه خدمات سلامت روان از جمله جلسات روانشناسی کودک، مشاوره فردی و … نیز بسیار بالا است. از این رو مراجعه به روانشناس ایرانی در لندن نه تنها باعث کاهش و مدیریت بودجه می‌شود بلکه به دلیل درک متقابل و آشنایی با فرهنگ و عقاید شما باعث جلسه‌ایی کاربردی و با راندمان بالا می‌شود.

علل شایع در مشکلات خلقی و روانی مردم ساکن در انگلستان چیست؟

علل شایع در مشکلات خلقی و روانی مردم ساکن در انگلستان چیست؟

از اصلی‌ترین عواملی که سبب به وجود آمدن مشکلات روانی و خلقی در ساکنین شهر لندن می‌شود، آب و هوا است. بروز افسردگی به دلیل مشکلات آب و هوایی و کم بودن میزان نور خورشید، در این کشور بسیار رایج است. زمانی که افراد به اندازه کافی در معرض نور خورشید قرار نگیرند این مشکلات برایشان به وجود می‌آید. ایرانیان عادت به نور آفتاب دارند، در نتیجه زمانی که به انگلیس مهاجرت می‌کنند، ممکن است بعد از مدتی دچار مشکلات روانی و خلقی و همچنین افسردگی شوند. علاوه بر آب و هوا، دوری از خانواده و اضطراب‌هایی که افراد در دوران مهاجرت با آن روبه‌رو می‌شوند، می‌تواند عامل بروز افسردگی و مشکلات روحی شود.

چه مشکلاتی برای مهاجران ایرانی در انگلستان وجود دارد؟

چه مشکلاتی برای مهاجران ایرانی در انگلستان وجود دارد؟

خواه به دلخواه خود مهاجرت کنید خواه از سر اجبار، در هر دو صورت دچار برخی از مشکلات اجتماعی، سیاسی و اقتصادی می‌شوید. در ادامه برخی از این مشکلات را بررسی می‌کنیم.

مشکلات اجتماعی

زبان: بلد نبودن زبان در تعاملات مشکل ایجاد می‌کند و مراحل مستقر شدن و آشنایی با فرهنگ انگلستان را به تعویق می‌اندازد. این اتفاق باعث تجربیات ناخوشایند می‌شوند. نتیجه نهایی این زنجیره انزوای اجتماعی، اضطراب و افسردگی است.

شغل: انگلستان کشور گرانی است و از طرفی نیافتن شغل مرتبط با مدرک تحصیلی یکی دیگر از مشکلات مهاجران است. این موضوع موجب وضعیت اقتصادی بی ثبات، استرس بالا، افسردگی، اضطراب و سایر اختلالات روانی و کاهش اعتماد به نفس می‌شود.

عدم اطلاعات کافی درباره خدمات پزشکی و مراقبت‌های بهداشتی: آگاهی محدود از نحوه و شرایط خدمات مراقبت‌های بهداشتی مشکلی است که تقریبا اکثر افراد با آن روبرو می‌شوند. این عدم آگاهی باعث می‌شود مهاجران نتوانند از خدمات روانی بهره ببرند و در نتیجه شرایط سخت‌تری تجربه می‌کنند.

عدم حمایت اجتماعی: ترک کردن دوستان و آشنایان به خودی خود دردناک است. به همین دلیل حضور در اجتماع پس از مهاجرت اهمیت زیادی دارد.

تبعیض و نژاد پرستی: طبق گزارشات بسیاری از مهاجران در محیط‌های اجتماعی مانند مدرسه و … به دلیل نحوه صحبت کردن یا مذهب دچار قضاوت و تبعیض و در نتیجه افسردگی و اختلالات روانی شده‌اند.

مسائل فرهنگی

شوک فرهنگی: منظور از شوک فرهنگی تفاوت ارزش‌ها و هنجارهای اجتماعی است. این تفاوت فرهنگ ممکن است منجر به اختلافات خانوادگی، جدایی و … شود.

تجمل گرایی: با وجود اینکه انگلستان کشوری متمدن و زیباست اما یکی از معایب و مشکلات این کشور تجمل گرایی است.

روانشناس خوب در انگلیس

روانشناس خوب در انگلیس

ایرانیانی که به دنبال خدمات روانشناسی در لندن بوده‌اند دچار چالش‌های بسیاری از جمله زبان متفاوت، تفاوت فرهنگی، هزینه بالا و … شده‌اند. از طرفی رفع مشکلات و مسائل روحی و روانی جز اقدامات ضروری محسوب می‌شود. از این رو بهترین گزینه انتخابی مراجعه به یک روانشناس ایرانی در لندن است. در واقع با انتخاب یک روانشناس خوب در انگلیس به راحتی و بدون مشکل می‌توانید به روانشناس خود دسترسی داشته باشید و بطور محرمانه معضلات خود را مطرح نمایید.

روانشناس خوب در لندن چه خدماتی را می‌تواند ارائه کند؟

روانشناس خوب در لندن چه خدماتی را می‌تواند ارائه کند؟

روانشناس خوب در لندن خدماتی مانند مشاوره، روانکاوی و روان تحلیلگری، خانواده درمانی، زوج درمانی و انواع روان‌درمانی را دارد. در ادامه با تمامی این موارد آشنا خواهید شد.

روانکاوی و روان تحلیلگری

عمیق‌ترین نوع از کندوکاو روان، روانکاوی یا روان تحلیلگری می‌باشد. در این نوع درمان ریشه مشکلات و نارضایتی‌های فرد تحلیل شده و برای رفع آن‌ها گام برمی‌داریم. روانکاو از تئوری‌های متفاوت و بی‌شماری استفاده می‌کند تا فرد خودش را بیشتر بشناسد و احساسات و نیازهای خود را بهتر ببیند. همچنین درک و پذیرش این احساسات در پروسه درمان بسیار مهم و حائز اهمیت است. تصور کنید که سال‌ها نیازها و احساسات خود را سرکوب کرده‌اید و به عنوان یک فرد مستقل هیچگاه آن‌ها را ندیده‌اید، حال وقت آن رسیده به این نیاز‌ها توجه کنید.

احساسات و نیازهای هر فرد ممکن است در جامعه مورد تایید دیگران نباشند و فرد آن‌ها را به صورت غیر ارادی به ناخودآگاه خود برده است. در نتیجه باید تمامی این نیازها و احساسات دوباره به خودآگاه ذهن فرد بازگردد.

روانکاوی برای افرادی که در دوران کودکی خود دچار اختلالی شده‌اند بسیار کمک کننده است. همچنین پروسه درمانی روانکاوی بسیار پیچیده و طولانی مدت است و فرد بار دیگر با روانکاو رشد روانی را تجربه می‌کند.

زوج درمانی

زوج‌ها نیز ممکن است در روابط خود با مشکلاتی مواجه شوند و نتوانند به تنهایی آن‌ها را حل کنند. در این زمان زوج درمانی بهترین انتخاب است تا عوامل به وجود آمدن مشکل را بررسی و درصدد رفع آن برآیند. زوج درمانی به زوج‌هایی که زبان صحبت کردن با یکدیگر را بلد نیستند و مدام با یکدیگر بحث و تنش دارند، مناسب است.

خانواده درمانی

این نوع درمانی شامل حل مشکلات به وجود آمده در یک خانواده می‌شود. برای مثال مشکلاتی که بین والدین و فرزندان یا والدین و نوه‌ها به وجود آمده است می‌تواند سبب به وجود آمدن اختلاف در خانواده‌ها شود. در این موارد روانشناس با برگزاری جلسات خانواده درمانی می‌تواند به حل مشکلات کمک کند.

روانشناس خبره در انگلیس

روانشناس خبره در انگلیس

لازم به ذکر است که افراد ساکن کشورهای دیگر هنگام یافتن یک روانشناس خوب علاوه بر هم زبان بودن، باید به دنبال روانشناسانی باشند که از تجربه و مهارت‌ کافی برخوردار باشد. تجربه کافی تاثیر بیشتری نسبت به هم زبانی دارد. چرا که روانشناس خبره با تکیه بر سواد و تجارب خود می‌تواند مراجع را به خوبی راهنمایی نماید و در صورت از کنترل خارج شدن شرایط به راحتی می‌تواند شرایط را مدیریت کند.

روانشناس فارسی زبان در لندن

روانشناس فارسی زبان در لندن

زمانی فرد مشاوره روانشناسی می‌گیرد که نمی‌خواهد پروسه درمان را آغاز کند. همچنین فرد مشکلات شدید روانی نداشته و فقط در تصمیم‌گیری‌ها گیج شده است. برای مثال فرد می‌خواهد برای انتخاب شغل، همسر آینده، کسب مهارت جدید،‌ همگامی با محیط جدید و … تصمیم‌گیری کند. در صورتی که فرد چنین شرایطی داشته باشد می‌تواند از مشاور کمک بگیرد.

توجه داشته باشید که اگر مشاور تشخیص دهد که فرد نیاز به روان‌درمانی دارد، مراجع می‌تواند با پیشنهاد مشاور به روان‌درمانگر مراجعه نماید. مشاوره جنبه درمانی ندارد و تنها راهنمایی‌هایی به فرد برای تصمیم‌گیری درست ارائه می‌شود. به عنوان مثال می‌توانید در مورد تربیت فرزند یا نحوه برخورد با آن‌ها با مشاور صحبت کنید. بسیاری از افراد در مورد ازدواج، تغییر یا تعیین شغل و رشته تحصیلی نیز به مشاور مراجعه می‌کنند. مشاور نمی‌تواند مشکلات عمیق روانی را درمان کند و همچنین درمان اختلال‌های روانی باید توسط روان‌درمانگر و روانپزشک صورت گیرد.

انواع روان درمانی روانشناسی ایرانی در انگلیس

انواع روان درمانی روانشناسی ایرانی در انگلیس

روان درمانی یا تراپی به افراد کمک می‌کند تا رفتارها، نگرش، افکار، باورها و عقاید خود را به چالش کشیده و بازبینی کند. همچنین فرد در این پروسه درمانی باید احساسات خود را بیشتر شناخته و در نظر بگیرید. در نتیجه روان‌درمانگر می‌تواند تمامی مواردی که سبب به وجود آمدن اختلال در زندگی فرد شده‌اند را زیر نظر بگیرید و پروسه درمانی را جلو ببرد. 

روان درمانی انواع متفاوتی دارد. از جمله آن‌ها می‌توان به روان درمانی شناختی رفتاری (CBT)، طرحواره درمانی (Schema Therapy) و … اشاره کرد. تفاوتی ندارد که روانشناس چه روش درمانی را استفاده کند، هدف نهایی تمامی این روش‌های درمانی، داشتن زندگی بهتر و رضایت بیشتر است. 

به صورت کلی روان درمانی به مراجع کمک می‌کند تا با احساسات، عواطف، افکار و الگوهای تعاملی بیشتر آشنا شده و برقراری ارتباط برای وی راحت‌تر باشد. همچنین در این پروسه الگوهای ناکارآمد نیز شناخته می‌شوند و برای تغییر آن‌ها راه‌حل‌هایی پیشنهاد خواهد شد. 

هدف اصلی تمامی رویکردهای روان درمانی، افزایش سازگاری و انطباق پذیری، مقابله درست با اضطراب و استرس، رشد فردی، داشتن روابط بهتر، کم‌تر شدن میزان خشم، اضطراب، افسردگی و … می‌باشد. لازم به ذکر است رویکردهای روان درمانی تکیه بر قسمت خودآگاه ذهن دارند.

اهمیت دکتر روانشناس ایرانی در انگلستان

اهمیت دکتر روانشناس ایرانی در انگلستان

علم روانشناسی در تمام دنیا یکی است و تمامی روانشناسان دنیا نظریه‌های مشخصی را می‌خوانند. اما زمانی که یک روانشناس ایرانی را در انگلیس انتخاب می‌کنید، مطمئنا در برقراری ارتباط با وی نیز راحت‌تر خواهید بود و روانشناس با فرهنگ ایرانی آشنایی دارد.

مشاور ایرانی در انگلیس به دلیل آشنایی با فرهنگ شما، می‌تواند درک بهتری از وضعیت شما داشته باشد و برای رفع مشکل به شما کمک کند. روانشناس می‌تواند احساس همدلی بیشتری با شما داشته باشد زیرا با مشکلات جامعه ایران و ایرانی آشنایی دارد و راهنمایی‌های بهتری در این میان صورت می‌گیرد. مشاور ایرانی در انگلیس می‌تواند موارد زیر را به درستی انجام دهد:

  • داشتن درک درست از جامعه و شرایط آن و کمک به وفق پیدا کردن مراجع با آن شرایط
  • کمک به مراجع برای بودن در جامعه جدید
  • کمک به پذیرش فرهنگ جدید و گم نکردن هویت خود
  • پایین آوردن میزان اضطراب به دلیل قرار گرفتن در محیط‌های جدید
  • حفظ سلامت و کاهش میزان تنش‌های موجود به دلیل مهاجرت
  • کمک به مراجع برای ساختن روابط جدید
  •  کم کردن وسواس فکری و عملی به وجود آمده از اضطراب

دکتر کاشفی زاده در چه مواردی می­‌تواند به ایرانیان مقیم انگلیس مشاوره دهد؟

خدمات مشاوره خانواده دکتر کاشفی زاده در لندن

مشاوره و روان درمانی تعهدی جدی است و به دوش کشیدن این مسئولیت بزرگ برای هر کسی مقدور نیست. دکتر کاشفی زاده یکی از برجسته‌ترین و مسئولیت‌‌پذیرترین روانشناسان می‌باشند. ایشان کاملا بی طرفانه و بدون قضاوت با گوش دادن به صحبت‌های مراجعه‌کننده و سپس به چالش کشیدن و آنالیز افکار و روحیات فرد ریشه مشکل را شناسایی می‌کند. سپس با استفاده از بهترین متد به درمان مراجعه‌کننده می‌پردازد. اگر به دنبال یک روانشناس ایرانی در انگلیس هستید، پیشنهاد ما دکتر کاشفی زاده است.

به منظور آشنایی بیشتر شما به بررسی برخی از زمینه‌های کاری ایشان از جمله مشاوره خانواده، مشاوره فردی و مشاوره ازدواج می‌پردازیم.

آیا از روانشناس ایرانی در لندن برای اختلالات روانی نیز می‌توانم کمک بگیرم؟

آیا از روانشناس ایرانی در لندن برای اختلالات روانی نیز می‌توانم کمک بگیرم؟

اصولا هر مشکلی که در زندگی مراجع اختلالی ایجاد کند قابل بحث با روانشناس فرد است. مشکلات و اختلالاتی که اکثر مراجعان با مشاور در میان می‌گذارند، عبارتند از:

  • افسردگی
  • مشکل در خواب مثل کم خوابی یا دیدن کابوس
  • داشتن عادات مخرب مثل مصرف الکل و استعمال سیگار
  • پرخاشگری به افراد محیط کار یا افراد خانواده
  • عصبانیت شدید و جوش آوردن زود هنگام
  • مشکل در برقراری ارتباط با فرزندان، همسر و …

مشاوره خانواده در لندن

هدف از مراجعه به مشاوره خانواده حل مسائل روانشناختی رفتاری و عاطفی بین اعضای خانواده است که باعث مشکلات خانوادگی می‌شوند. مشاوره خانواده می‌تواند درباره مشکلاتی از قبیل عدم توانایی در برقراری ارتباط یا بیان احساسات بین اعضای خانواده، مشاجرات بین خواهر و برادر، فرزندپروری و طرح‌واره ناسازگار، مشکلات زناشویی، برقراری ارتباطی منطقی و سالم پس از طلاق، کنار آمدن با بیماری مزمن یا فوت در خانواده و … به مراجعه کننده کمک کند.

برخی از مزایای مراجعه به مشاوره خانواده در لندن عبارتند از:

  • ایجاد روابط سالم
  • بهبود تعاملات بین اعضای خانواده و اجتماع
  • ایجاد محیط خانوادگی پویا و صمیمی
  • ارائه راه حل برای بهبود تعاملات ناکارآمد
  • حل مشکلات خانواده

مشاوره ازدواج در لندن

مشاوره ازدواج به زوج‌ها کمک می‌کند تا برای ازدواج و مسئولیت‌های زندگی مشترک آماده کنند. این نوع مشاوره باعث می‌شود پارتنرها از داشتن رابطه‌ایی سالم و ازدواجی موفق و پایدار مطمئن شوند. علاوه بر این در جلسات مشاوره ازدواج نقاط ضعفی که احتمال دارد در زندگی مشترک باعث مشکلی شوند را شناسایی می‌کنند.
در طول دوره مشاوره ازدواج، مشاور زوج‌ها را ترغیب و تشویق می‌کند تا درباره مسائل مهمی مانند مسائل مالی، ارتباطات و تعاملات، ارزش‌ها و باورها، مسئولیت‌ها، عشق ورزی و رابطه جنسی، مسائل مربوط به بچه دار شدن، روابط خانوادگی و شناخت یکدیگر فکر و صحبت کنند.

مشاوره فردی در لندن

مرکز خدمات مشاوره ایرانیان خارج از کشور

مشاوره فردی یا روان درمانی فرایندی مشترک بین درمانگر و درمان‌جو است. معمولا هدف جلسات مشاوره فردی ایجاد تغییرات مثبت یا بهبود کیفیت زندگی می‌باشد. اغلب افراد زمانی به مشاوره فردی فکر می‌کنند که به تنهایی قادر نیستند برخی از مسائل را حل کنند.

شرکت در جلسات مشاوره فردی موجب می‌شود درمان‌جو احساسات مثبتی مانند عشق به خود و عزت نفس افزایش دهد. این افراد افراد یاد می‌گیرند که در شرایط دشوار چگونه اضطراب و استرس خود را کنترل کنند و بهترین تصمیم را بگیرند.

در جلسات مشاوره فردی به درمان مسائل روحی، عاطفی، جسمی و رفتاری پرداخته می‌شود. برخی از مسائلی که در این جلسات مطرح می‌شوند عبارتند از:

  • اضطراب
  • استرس
  • اختلالات غذایی
  • عصبانیت و خشم
  • روابط یا مشکلات ازدواج
  • اعتیاد
  • تجاوز
  • مسائل خانوادگی
  • بیخوابی
  • گرایشات جنسی

چه زمانی به روانشناس ایرانی در انگلیس مراجعه کنیم؟

چه زمانی به روانشناس ایرانی در انگلیس مراجعه کنیم؟

زندگی همیشه پر چالش است و سختی و آسانی دارد. با این حال، برخی از این چالش‌ها می‌توانند آنقدر طاقت فرسا باشند که ادامه زندگی را غیرممکن کنند.

این چالش‌ها می‌تواند مرگ یکی از عزیزان باشد یا حتی اضطراب شدید، باید بدانید که برای هر مشکل راه‌حلی وجود دارد.

چند مورد که افراد برای آن‌ها به روانشناس مراجعه می‌کنند، عبارتند از:

  • مرگ یکی از عزیزان
  • استرس و اضطراب
  • افسردگی
  • فوبیا
  • مسائل خانوادگی و روابط عاطفی
  • عادات ناسالم و اعتیاد
  • اختلالات روانی
  • توهم

مزایای اصلی مشاوره آنلاین با روانشناس ایرانی در لندن

مزایای اصلی مشاوره آنلاین با روانشناس ایرانی در لندن

جهت دریافت نوبت جلسات مشاوره روانشناسی آنلاین از جمله مشاوره طلاق، مشاوره ازدواج، مشاوره فردی، مشاوره خانوادگی و … از روانشناس ایرانی در لندن لازم نیست در شهر روانشناس حضور داشته باشید. به راحتی به صورت آنلاین می‌توانید با روانشناس ایرانی در انگلستان در ارتباط باشید.

دیگر مزایای مشاوره آنلاین با روانشناس ایرانی در لندن عبارتند از:

۱. مدیریت زمان:

از طریق مشاوره آنلاین به آسانی در هر زمان و مکانی می‌توانید از یک روانشناس ایرانی خبره در لندن مشاوره بگیرید. بنابراین دیگر نیاز به رفت و آمد، ماندن در ترافیک، نبود جای پارک و از همه مهم‌تر در معرض بسیاری از بیماری‌های‌ نخواهید بود.

۲. مدیریت مکان:

فرقی ندارد ساکن کدام نقطه از جهان هستید فقط باید به اینترنت دسترسی داشته باشید و در جلسات خود شرکت نمایید.

۳. دسترسی آسان

بسیاری از افراد به دلایل زیادی از جمله نگهداری از افراد سالمند، کودکان و … ممکن است نتوانند از خانه خود خارج شوند. مشاوره آنلاین بهترین راه حل می‌باشد.

ویژگی یک روانشناس خوب

ویژگی یک روانشناس خوب

هنگام مراجعه به روانشناس باید به برخی نکات توجه ویژه‌ایی داشت. به این معنا که باید به سراغ مشاوری رفت که با او احساس صمیمیت، راحتی و انرژی مثبت داشت. در حقیقت مراجعه به روانشناسی که دارای ویژگی‌های خوب و مثبت است مهم‌تر و ضروری‌تر از روانشناسی است که در کشور دیگری هم زبان شماست. برخی از ویژگی‌های مهم یک روانشناس خوب عبارتند از:

۱. همدلی

منظور از همدلی وجود درک بالای مشاور و یا روانشناس از درد و مشکلات مراجع است. به گونه‌ایی که بتواند معضلات مراجع را بدون هیچگونه قضاوتی برای خود تداعی نماید. همدلی بسیار تاثیر گذار است و سبب ایجاد رابطه‌ایی صمیمی بین روانشناس و مراجع می‌شود. اولین و مهم‌ترین ویژگی یک روانشناس خوب همدلی و درک درد، مشکلات و اختلالات عاطفی جهت بهبود شرایط و یا درمان است.

۲. صمیمیت

ایجاد روابط صمیمی بین مراجع و درمانگر یکی دیگر از ویژگی‌های مثبت یک روانشناس خوب است. چنین روابطی سبب افزایش اعتماد مراجع به روانشناس می‌شود. در نتیجه مراجع با خیال راحت و بدون سانسور به بیان مشکلات خود می‌پردازد و به راحتی حالات درونی خود را به روانشناس بگوید. در نتیجه روانشناس می‌تواند جهت درمان اختلالات بهترین روش را بکار گیرد.

از این رو روانشناس با ایجاد رابطه‌ایی صمیمی و بر پایه اعتماد بین خود و مراجع موفق می‌شود مشکلات را تا حدی رفع نماید و به روش‌های موثر برای درمان اختلالات مهاجر دست یابد.

۳. شنوده خوب

در برخی شرایط تنها روش موفقیت در پروسه درمان این است که درمانگر بدون قضاوت و بدون نصیحت به حرف‌های مراجع گوش دهد تا مراجع بتواند با اعتماد به نفس و بدون نگرانی و بدون ترس از قضاوت حرف خود را بدون سانسور بیان کند. در نتیجه درمانگر به درستی می‌تواند مشکل و راه درمان را تشخیص دهد.

نتیجه‌گیری

همه افراد به ویژه افرادی که به کشور دیگری مهاجرت نموده‌اند، بسیار در اوایل مهاجرت خود با مشکلاتی از قبیل اختلالات عاطفی، اضطراب، افسردگی روبرو می‌شوند. در نتیجه به دنبال بهترین روش درمان این مشکلات می‌روند. یکی از بهترین روش‌ها مراجعه به روانشناس ایرانی در لندن است. چرا که به دلیل فرهنگ، زبان و عقاید مشترک پروسه درمان سرعت می‌یابد و همچنین راندمان جلسات بیشتر خواهد شد. توجه نمایید که علاوه بر موارد ذکر شده یک روانشناس خوب در انگلیس باید دارای تجربه کافی، همدلی و مهارت باشد.

اگرچه مهاجرت و رفتن به دنبال زندگی رویایی خود بسیار شیرین و لذت‌بخش است اما چالش و سختی‌هایی نیز با خود به همراه دارد. در واقع خروج از منطقه امن برای هر کسی دشوار است. ورود به کشوری با فرهنگ و رسومات متفاوت، تغییر سبک زندگی، وفق پیدا کردن با شرایط آب و هوایی جدید، مسائل اقتصادی،غربت و دلتنگی برای دوستان و آشنایان باعث مشکلات روحی و عاطفی زیادی می‌شوند. اگر در این شرایط از یک روانشناس فارسی زبان و آشنا به فرهنگ خودتان کمک نگیرید ممکن است این مشکلات و سختی‌ها شما را غرق کنند. ما برای گذر از این دوران سخت تا آخرین لحظه همراه شما خواهیم بود. برای رزرو وقت برای مشاوره خانواده در لندن یا یک روانشناس خوب در تهران به سایت drkashefizadeh.com مراجعه فرمایید.

سوالات متداول

۱. چگونه می‌توان در لندن روانشناس ایرانی بیابیم؟

اگر ساکن لندن هستید و به یک روانشناس ایرانی در لندن نیاز دارید می‌توانید به سایت دکتر کاشفی زاده به آدرس drkashefizadeh.com مراجعه کنید.

۲. چرا باید به روانشناس ایرانی در انگلستان مراجعه نمود؟

اگرچه روانشناسی علمی است که با روان و ذهن انسان‌ها سروکار دارد. اما دقت نمایید که روانشناسی با روان و حال روحی هر فرد نیز ارتباط دارد. بنابراین روحیه فردی و چگونگی ارتباط مراجع با روانشناس یا درمانگر بسیار اهمیت دارد تا درمانگر بتواند به خوبی و به طور موثر با مخاطب خود ارتباط برقرار نماید. روانشناسان ایرانی حاضر در انگلیس در مقایسه با روانشناسان انگلیسی قادر به کمک بیشتری به این افراد خواهند بود.