خانه خدمات روانشناسی رابطه مثلثی چه هنگامی رخ میدهد

رابطه مثلثی چه هنگامی رخ میدهد

۰
رابطه مثلثی چه هنگامی رخ میدهد

روابط مثلثی به روابطی گفته می شود که در آن زوجین برای حل مشکلات خود نفر سومی را وارد رابطه می کنند. برای مثال زن و شوهری که اختلافات زناشویی دارند و یکی از طرفین از این اختلافات ناراضی است، به جای تمرکز روی حل کردن مسائل، وارد یک رابطه موازی می شود و به خیانت روی می آورد. روابط مثلثی حالت های مختلفی به خود می گیرند، ممکن است زن و شوهر حتی آگاهانه فردی را وارد رابطه جنسی خود کنند. به طور کلی روابط مثلثی خیانت محسوب می شود. در این روابط آسیب های ناشی از پیمان شکنی (خیانت )نیز انکار نشدنی است.

شروع فرایند نفر سوم شدن معمولا تدریجی است و ممکن است شما چشم باز کنید ببینید وسط یک رابطه هستید.

جلوگیری از همخوابی مثلثی

اگر احساس می کنید یک مرد متاهل یا یک زن متاهل به شما نزدیک می شود و این نزدیکی خارج از حدی است که باید باشد، فاصله بگیرید. ممکن است فرد برایتان جذاب باشد. اما بدانید این رابطه عاقبت خوشی نخواهد داشت و شما در سراشیبی عاشق شدن قرار خواهید گرفت.

یکی از روش هایی که برخی افراد برای خیانت انتخاب می کنند، شروع به درد و دل کردن و از مشکلات روابط زناشویی حرف زدن می باشد. این افراد با گفتن چنین حرف هایی می خواهند به سمت شما آمدن را توجیه کنند. در چنین شرایطی از اینکه شخصا مداخله کنید و ناجی باشید، بپرهیزید. بهترین کاری که می توانید انجام دهید این است که او را به یک مشاور ارجاع دهید و خودتان فاصله تان را حفظ کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

Please enter your comment!
Please enter your name here