روانشناس ایرانی در آلمان

مشاوره خانواده در آلمان

در سال ۲۰۱۵، هزینه مراقبت‌های بهداشت روانی آلمان ۸۳ میلیون نفری بیشتر از ۳۴۳.۵ میلیارد یورو بوده است. این رقم بیانگر افزایش قابل توجه استفاده از خدمات مراقبت‌های بهداشت روانی و مراجعه به مراکز درمانی و روانشناس است. از آنجایی که اکثر بیماری‌های روانی و ذهنی به دلیل اضطراب و تنش ایجاد می‌شوند، مراجعه به روانشناس یا روان درمانگر بسیار اهمیت دارد. انواع مختلفی از مشاوره مانند: مشاوره ازدواج، مشاوره تحصیلی، مشاوره فردی و … در دسترس است. این خدمات در سراسر جهان ارائه می‌شوند. در این مقاله ما قصد داریم درباره مشاور خانواده در آلمان صحبت کنیم. در صورتی که قصد مشاوره با روانشناس ایرانی در آلمان را دارید میتوانید از طریق واتساپ با دکتر کاشفی زاده در ارتباط باشید.

برای مشاوره خانواده آنلاین و تلفنی با دکتر مهسا کاشفی زاده میتوانید با شماره تماس 09121433438 از طریق ایمو در تماس باشید. 

چرا روانشناس ایرانی در آلمان؟

روانشناس ایرانی در آلمان و مشاور خانواده

آلمان کشوری بسیار مهاجر پذیر است و سالانه افراد بیشماری به آلمان مهاجرت می‌کنند. از طرفی به دلیل قرار داشتن دانشگاه‌های برتر جهانی در آلمان، افراد زیادی برای تحصیل آنجا را انتخاب می‌نمایند. بدون شک این افراد وارد رابطه‌ایی عاطفی می‌شوند که با توجه به قرار گرفتن در محیط و فرهنگی جدید، مراقبت از رابطه کمی دشوار می‌شود. در این نقطه است که مراجعه به روانشناس بهترین راه‌ حل است.

هدف مشاوره پرداختن به مسائل روانی، رفتاری و احساسی است. اعضای خانواده برای پیشرفت در رابطه و حفظ روابط سالم از یک درمانگر کمک می‌گیرند.

تا اینجا دلیل مراجعه به مشاوره خانواده در آلمان را به طور مختصر بیان کردیم. در ادامه درباره هزینه، مزایا و بهترین روانشناس صحبت می‌کنیم.

مشاور خانواده در هامبورگ

مشاور خانواده در هامبورگ

اگر در هامبورگ زندگی می‌کنید و درگیر مشکلات خانوادگی اعم از استرس، عصبانیت یا افسردگی هستید، روانشناس ایرانی در هامبورگ به بهبود شرایط کمک خواهد کرد. روانشناس به زوجین، کودکان یا اعضای خانواده نحوه ارتباط بهتر را می‌آموزد.

همانطور که می‌دانید مشکلات خانوادگی بر تمام زمینه‌های زندگی تاثیر می‌گذارد. ممکن است در محل کار، مدرسه یا تعاملات روزمره خود با مشکل روبرو شده باشید.

وقتی احساس می‌کنید مشکلات خانوادگیتان بسیار زیاد شده و به تنهایی از پس آنها برنمی‌آیید، وقت آن رسیده است که به یک روانشناس مراجعه کنید. او راه‌های جدید برای مدیریت مشکلات و چالش‌ها را به شما آموزش می‌دهد.

مشاور خانواده در مسائل زیر به شما کمک می‌کند:

  • درگیری بین اعضای خانواده
  • سوء مصرف مواد
  • بیماری روانی یکی از اعضای خانواده
  • مشکلات مالی یا اختلاف نظر درباره مسائل مالی
  • مشکلات در مدرسه
  • مشکلات بین خواهر و برادر
  • مشکلات رفتاری کودکان
  • مراقبت از اعضای خانواده با نیازهای ویژه
  • مسائل مربوط به اعضای خانواده پرجمعیت
  • بیماری یکی از اعضای خانواده یا مرگ در خانواده
  • خیانت
  • جدایی یا طلاق
  • نحوه برنامه ریزی برای حضانت مشترک کودکان

هزینه مشاوره در آلمان با روانشناس ایرانی در آلمان

هزینه مشاوره در آلمان

قیمت‌ها با توجه به نوع درمان، صلاحیت مشاور و مدت درمان متفاوت است. اما به طور کلی، هزینه‌های مشاوره روانشناسی اغلب تحت پوشش اکثر بیمه‌های درمانی قرار می‌گیرند و تا حدی تامین می‌شوند.

برای افرادی که بیمه ندارند و می‌خواهند خودشان هزینه‌ها را پرداخت نمایند، هزینه روانشناس ایرانی در آلمان به ازای هر ۵۰ دقیقه (یک جلسه فردی) ۱۰۰.۵۵ یورو است.
هزینه بسیار زیادی است اما نگران نباشید شما می‌توانید از یک روانشناس ایرانی وقت مشاوره بگیرید و هزینه را به صورت قابل توجهی کاهش دهید.

مزایای مشاوره آنلاین در آلمان چیست؟

مزایای مشاوره آنلاین در آلمان چیست؟

مشاوره آنلاین به خدمات مشاوره‌ای گفته می‌شود که از طریق اینترنت صورت می‌گیرد. برعکس مشاوره حضوری، مشاوره آنلاین این امکان را فراهم می‌کند که با استفاده از هر وسیله‌ای که به اینترنت متصل می‌شود مانند کامپیوتر، تبلت و تلفن هوشمند از روانشناس یا مشاور کمک بگیرید.

برخی از مهم‌ترین مزایای مشاوره آنلاین عبارتند از:

طبق تحقیقات مشاوره آنلاین با روانشناس ایرانی در آلمان به اندازه مشاوره حضوری برای موثر است. نتایج یک مطالعه نشان داد در بیماری‌های روانی مانند افسردگی، اختلال اضطراب اجتماعی، فوبیا و… مشاوره آنلاین درست مانند مشاوره حضوری تاثیر دارد.

بهترین گزینه برای مناطق دور افتاده

مشاوره آنلاین امکان استفاده از خدمات مشاوره‌ایی را برای افرادی که در روستا زندگی می‌کنند و رفت و آمد برایشان سخت است را فراهم می‌سازد.

رانندگی در مسافت‌های طولانی و صرف زمان زیاد باعث پشیمانی افراد برای مراجعه به روانشناس میز‌شود. اما در مشاوره آنلاین به سرعت و به آسانی می‌توانند از خدمات بهره ببرند.

مناسب برای افراد دارای محدودیت‌های جسمی

مشاوره آنلاین امکان دسترسی افراد معلول یا خانه نشین به خدمات روان درمانی را فراهم می‌کند.اگرچه ممکن است برخی روانشناسان به صورت حضوری نزد افراد معلول بروند اما ممکن است نتوانند همه مراجعین احتمالی را ویزیت کنند.

راحت و مقرون به صرفه است

مشاوره آنلاین معمولا مقرون به صرفه و راحت است. از آنجا که روانشناس به صورت آنلاین افراد را ویزیت می‌کند هزینه‌های اضافی مانند اجاره مطب را ندارد. از این رو مشاوره آنلاین هزینه کمتری دارد. از طرفی شما با خیال راحت در خانه خود نشسته‌ایید و در جلسات شرکت می‌نمایید و می‌توانید این جلسات را به زمانی که وقت بیشتری دارید موکول کنید.

درمان در دسترس‌تر است

جلسات آنلاین دسترسی به درمان سلامت روان را افزایش می‌دهند. اگرچه افراد به راحتی درباره مسائل مربوط به مراقبت‌های جسمانی با دیگران صحبت کنند اما هنگامی که نوبت به مسائل مرتبط با سلامت روان می‌شود، صحبت کردن برایشان سخت است. دسترسی آنلاین این مسئله را آسان می‌کند.

درمان آنلاین می‌تواند راهی موثر برای یادگیری بیشتر در مورد سلامت روان باشد.

بهترین روانشناس ایرانی در کلن

بهترین روانشناس ایرانی در کلن

مشاوره خانواده پروسه‌ایی است که در آن مراجع و درمانگر روی چالش‌های مراجعه کننده تمرکز می‌کنند تا این چالش‌ها کاهش یابند یا برطرف شوند. تکنیک‌های مورد استفاده روانشناس، نقاط قوت و نقاط ضعف مراجعه کننده، رابطه بین مراجعه کننده و درمانگر و انتظارات خود فرد بر میزان اثربخشی مشاوره موثر هستند. مهم‌ترین موضوع ارتباط بین مراجعه کننده و روانشناس است.

از طرفی در جلسات مشاوره شما از خصوصی‌ترین مسائل زندگی خود، افسردگی، اضطراب، مشکلات خانوادگی و … صحبت می‌کنید. از این رو مراجعه به یک روانشناس که به زبان مادری‌تان صحبت می‌کند و نسبت به شما دلسوز و مهربان است از اهمیت زیادی برخوردار می‌باشد.

ممکن است زندگی در خارج از کشور استرس‌زا باشد. بودن در کشوری با زبان، فرهنگ، رسم و سبک زندگی متفاوت، شرایط روحی و زندگی مشترک افراد را تحت تاثیر قرار می‌دهد. در این موقعیت است که برای حفظ رابطه و لذت بردن از زندگی باید به روانشناس مراجعه کنید. از طرفی ممکن است روانشناس ایرانی در آلمان گران باشد پس بهترین گزینه شما انتخاب مشاوره آنلاین است. مشاوره آنلاین راهی موثر و مناسب برای دسترسی به خدمات سلامت روان است.