روانشناس ایرانی در سوئد

مهاجرت یکی از تصمیمات بزرگ برای زندگی هر کسی به شمار می آید. این تصمیم اگرچه می تواند آینده روشنی را برای فرد به همراه داشته باشد اما همه کسانی که این تجربه را دارند با مشکلات بعد از مهاجرت مواجه شده اند. کشور سوئد نیز یکی از 09کشورهای اروپایی با شرایط آب و هوایی و روحیه مردمی متفاوت از ایران است که افراد پس از ورود به این کشور را با مشکلات روحی جدی مواجه می کند. از همین رو استفاده از کمک های روانشناس ایرانی در سوئد یک ضرورت به شمار می آید. در این مقاله به شما می گوییم که چگونه می توانید روانشناس ایرانی در سوئد را پیدا و خدمات روانشناسی را دریافت کنید.

روانشناس ایرانی در استرالیا

برای مشاوره خانواده آنلاین و تلفنی با دکتر مهسا کاشفی زاده میتوانید با شماره تماس 09121433438 از طریق واتساپ در تماس باشید. 

چه زمانی به روانشناس ایرانی در سوئد نیاز داریم؟

چه زمانی به روانشناس ایرانی در سوئد نیاز داریم؟

یکی از سوالاتی که ممکن است برای شما ایجاد شود، اینکه چه زمانی باید به یک روانشناس ایرانی در سوئد مراجعه کرد. پاسخ به این سوال پیچیده نیست. اگر پس از مهاجرت احساساتی مانند یاس، افسردگی، تنهایی و به طور کلی هر احساسی که حال شما را به سمت منفی شدن هدایت کرد، نشانه های نیاز شما به مشاوره است. البته شما می توانید از مشاوره روانشناسی آنلاین خارج از کشور نیز استفاده کنید. فرقی نمی کند که چه روشی را برای دریافت مشاوره انتخاب می کنید. مهم این است که برای سلامت روحی و روانی خود اقدامی انجام دهید. از مهمترین نشانه هایی که نیاز شما به مشاوره را نشان می دهد می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. احساس اضطراب و استرس زیاد به طوری که روند عادی زندگی مختل شده است
  2. احساس تنهایی و ناامیدی به دلیل دلتنگی برای دوستان و خانواده فرد را افسرده کرده است
  3. احساس افسردگی شدید که ناشی از عدم همزبانی و ناشناخته بودن محیط زندگی، که در نتیجه منجر به خانه نشین شدن فرد شده است
  4. تناقض بین رویاها و واقعیت های موجود که بسیاری افراد پس از مهاجرت با آن مواجه می شوند

ماه های نخست مهاجرت به سوئد

افراد در ماه ها و سالهای نخست مهاجرت به یک کشور خارجی به دلیل ضعف در برقراری ارتباط و یافتن دوست و شکل دادن ارتباطات اجتماعی تا حد زیادی تحت فشار روحی و استرس قرار می گیرند. از همین رو حضور یک مشاور در کنار فرد می تواند روحیه او را تا زمان رسیدن به وضع بهتر بهبود ببخشد. از همین رو است که امروزه ارائه مشاوره مهاجرت یکی از شاخه های جدی مشاوره های روانشناسی تبدیل شده است. تغییرات شدیدی که به دلیل این تصمیم فرد با آن مواجه می شود گاهی آسیب های زیادی به او وارد می کند که عدم حضور یک مشاور روانشناس ممکن است منجر به خسارت های روحی و روانی سنگینی برای فرد شود.

 در حال حاضر بسیاری از مشاوره های روانشناس باتجربه  و  فعال در ایران امکان ارائه مشاوره به صورت آنلاین یا تلفنی را برای بسیاری از هموطنان خارج از کشور فراهم کرده اند. ایرانیان خارج از کشور می توانند برای دریافت خدمات مشاوره ای تخصصی و عمومی می توانند با دکتر مهسا کاشفی زاده تماس بگیرند. بروز مشکلات عدیده روحی و روانی برای کودکان به دلیل حجم زیاد تغییرات در زندگی و ناآشنا بودن محیط جدید زندگی، باعث بروز خلقیات و رفتارهای نامناسب می شود

انواع مشاوره از روانشناس ایرانی در سوئد

انواع مشاوره از روانشناس ایرانی در هلند

مشاوره ها در سوئد انواع مختلفی دارد. در صورتی که بخواهید از مشاوره روانشناسی   یک روانشناس ایرانی در سوئد استفاده کنید، می توانید در حین رزرو وقت آن را اعلام کنید. از مهمترین انواع خدمات مشاوره روانشناس ایرانی در استکهلم عبارت است از:

1- مشاوره فردی

این نوع مشاوره ها فرد درباره احساسات و حالات روحی خود با مشاوره صحبت می کند و تلاش می کند تا از نظر روحی و روانی بهبود پیدا کند. بروز علائمی مانند استرس و اضطراب یا افسردگی از جمله مواردی است که فرد می تواند برای مشاوره فردی به روانشناس مراجعه کند.

2- مشاوره خانوادگی

گاهی پس از مهاجرت افراد خانواده درگیر مشکلاتی می شوند که نیاز دارند از این نوع مشاوره توسط روانشناس استفاده کنند. بروز مشکلات خانوادگی و اختلافات زیاد و… از جمله مشکلاتی است که می توان از طریق این نوع مشاوره حل کرد.

3- مشاوره ازدواج

یکی از مرسوم ترین انواع مشاوره های روانشناسی در همه دنیا دریافت خدمات مشاوره ازدواج است. در صورتی که در کشور سوئد قصد ازدواج دارید می توانید از خدمات روانشناس خبره برای ازدواج خود مشاوره دریافت کنید.

4- مشاوره کودک

زمانی که به یک کشور دیگر مهاجرت می کنید تغییرات زیاد ممکن است مشکلات روحی و روانی برای فرزندان شما به همراه داشته باشد. علاوه بر آن تغییر محیط زندگی نیز ممکن است بر تربیت فرزندان تاثیر داشته باشد. از همین رو استفاده از خدمات مشاوره کودک می تواند بسیار مفید باشد.

نحوه برقراری ارتباط با روانشناس ایرانی در سوئد

همانطور که می دانید امروزه مهاجرت ایرانی ها به بسیاری از کشورهای اروپایی و آمریکا افزایش پیدا کرده است. در بسیاری از موارد افراد به امید بهتر شدن شرایط زندگی اقدام به مهاجرت می کنند. اما تغییرات زیادی که در زندگی آن ها ایجاد می شود بروز مشکلات روحی و روانی نیز به همراه دارد. از همین رو استفاده از خدمات یک مشاور روانشناس همزبان می تواند بسیار کمک کننده باشد. اگر ساکن کشور سوئد هستید، در هر شرایطی احساس کردید که نیاز دارید با یک روانشناس ایرانی در سوئد صحبت کنید می توانید از روانشناسانی که در شهرهای مختلف این کشور اقامت دارند کمک بگیرید.

در صورتی که نتوانستید موفق به یافتن روانشناس ایرانی در استکهلم شوید می توانید از کمک و مشاوره های روانشناسان مقیم ایران که به صورت آنلاین و تلفنی خدمات ارائه می کنند، استفاده کنید. دکتر مهسا کاشفی زاده عضو انجمن روانشناسان ایران یکی از مشاوران خبره و با تجربه در ایران است که شرایط ارائه مشاوره به هموطنان خارج از ایران را فراهم کرده است. شما می توانید برای دریافت وقت مشاوره آنلاین یا تلفنی با شماره 09121433438 هماهنگی های لازم را به عمل آورید.

مزایای مشاوره آنلاین با روانشناس ایرانی در سوئد

مزایای مشاوره آنلاین با روانشناس ایرانی در هلند

گاهی دسترسی به روانشناس ایرانی در سوئد یا برخی کشورهای دیگر سخت می شود. در حالی که فرد نیاز ضروری به دریافت مشاوره های روانشناسی دارد. در این شرایط استفاده از روش مشاوره ای آنلاین یا تلفنی می تواند بسیار کمک کننده باشد. اگرچه بسیاری از روانشناسان معتقدند بهترین نوع ارائه مشاوره حضوری است اما در به دلیل برخی محدودیت ها ممکن است این امکان برای افراد فراهم نباشد. از مهمترین مزیت هایی که می توان برای مشاوره آنلاین روانشناسی  برشمرد عبارت است از:

  1. امکان دریافت مشاوره در هر زمان و هر مکانی
  2. عدم الزام فرد برای حضور در محل مشاوره
  3. امکان درمان از راه دور
  4. امکان دریافت خدمات روانشناسی از همه جای دنیا
  5. امکان دریافت مشاوره از روانشناس همزبان
  6. تسریع در روند درمان مشکلات روحی و روانی افراد

 هزینه مشاوره از روانشناس ایرانی در سوئد

در صورتی که در هر یک از کشورهای اروپایی مانند سوئد هستید و نیاز دارید تا باید روانشناس ایرانی در سوئد صحبت کنید، این شرایط برای شما فراهم است تا از طریق رزرو وقت مشاوره، انواع مشاوره های روانشناسی را دریافت کنید. هزینه مشاوره برای ایرانیان خارج از کشور بسته به تعداد جلسات، نوع مشاوره و مدت زمانی که برای مشاوره صرف می شود، است. در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر درباره هزینه های مشاوره و نیز رزرو وقت می توانید با شماره 09121433438 تماس بگیرید.

سوالات متداول

مهمترین مزایای استفاده از مشاوره های روانشناس ایرانی در استکهلم چیست؟

زمانی که شما برای مهاجرت به این کشور سفر می کنید به دلیل تغییرات شدید آب و هوایی و فرهنگی و نیز عدم همزبانی ممکن است با مشکلاتی مانند افسردگی یا اضطراب مواجه شوید. برخی افراد مشکلات روحی زیادی را تا زمان سازگاری با محیط جدید متحمل می شوند. در این شرایط استفاده از خدمات مشاوره یک روانشناس ایرانی بسیار کمک کننده است. در شرایطی که نتوانید مشاور ایرانی در این کشور پیدا کنید بهترین گزینه استفاده از خدمات مشاوره آنلاین یا تلفنی از یک روانشناس ایرانی می باشد. مهمترین مزیت های این نوع مشاوره می تواند:

  1. عدم اتلاف وقت و هزینه برای رفت و آمد
  2. دریافت خدمات مشاوره از یک مشاور همزبان  و هم فرهنگ
  3. حل مشکل دسترسی به روانشناس
  4. امکان دریافت مشاوره از همه مشاوران خبره و با تجربه
  5. تسریع در روند بهبود حال روحی و روانی فرد

 آیا مشاوره آنلاین به اندازه مشاوره های حضوری امکان حل مشکلات روحی و روانی را دارد؟

بله، مشکلاتی مانند اضطراب، افسردگی و… از جمله مشکلاتی هستند که به راحتی از طریق مشاوره روانشناسی درمان می شود. این مشاوره نیز می تواند به هر روشی اعم از حضوری یا آنلاین ارائه شود. ارتباط فرد با مشاور این امکان را فراهم می کند که عوامل آسیب زا برای فرد شناسایی و پس از آن برای حل مشکلات روحی و روانی مراجعه کننده راهکارهای موجود را ارائه کرد. در صورت همراهی فرد برای بهبود احوالات روحی و روانی می تواند نقش اصلی را در روند درمان و بهبود کیفیت زندگی او داشته باشد.