روانشناس ایرانی در بلژیک

آیا به دنبال روانشناس ایرانی در بلژیک هستید؟ اگر دچار رویکردهای ذهنی خاصی شده‌اید و برای برقراری رابطه‌های بهتر نیاز به روانشناس دارید اما نمی‌دانید در این کشور روانشناس ایرانی وجود دارد یا خیر، کمی کار شما سخت می‌شود. این روزها ایرانی‌های بسیاری برای زندگی یا تحصیل به خارج از کشور سفر می‌کنند. اما در بسیاری از مواقع مانند پیدا کردن یک مشاور و روانشناس مطمئن دچار مشکل می‌شوند. پیدا کردن روانشناس ایرانی در کشورهای خارجه نیاز به بررسی‌های خاصی دارد و باید هنگام انتخاب آن برخی نکات را در نظر بگیرید.

حال برای اینکه روند انتخاب روانشناس ایرانی در بلژیک را بدانید و دچار مشکل نشوید، در این مطلب همراه ما باشید.

روانشناس ایرانی در بلژیک

برای مشاوره خانواده آنلاین و تلفنی با دکتر مهسا کاشفی زاده میتوانید با شماره تماس 09121433438 از طریق واتساپ در تماس باشید. 

در این مطلب در تصمیم گیری شما برای انتخاب روانشناس کمک ویژه خواهیم کرد. پس با ما همراه باشید.

معرفی کشور بلژیک

معرفی کشور بلژیک

کشور بلژیک یکی از کوچک‌ترین و کم جمعیت‌ترین کشورهای اروپایی است که در شمال غربی اروپا قرار دارد. این کشور انتخابی بسیار عالی برای استفاده از فرصت‌های شغلی، دانشگاه‌های برتر و تجربه زندگی باکیفیت‌تر ما ایرانی‌ها بوده است. علاوه بر این گزینه‌ای بسیار مناسب برای سفر و تفریح شناخته می‌شود. زیرا در شمال غربی بلژیک دشت ساحلی و در جنوب شرقی آن فلات مرکزی و کوه‌ها قرار گرفته است و آب و هوای بسیار معتدل آن هر فردی را به خودش جذب می‌کند. مردم این کشور به زبان‌های مختلف هلندی، آلمانی و فرانسوی صحبت می‌کنند و بسیار شوخ طبع هستند. همچنین سخت کوشی آن‌ها بر همه جهان ثابت شده است.

از جمله شهرهای مهم این کشور می‌توان به بروکسل، آنتورپ، گنت، لوون، نامور و لیژ اشاره کرد که بروکسل پایتخت این کشور است و به‌عنوان شهری فرهنگی با موزه‌های فراوان شناخته می‌شود. اگر بخواهیم در مورد جاذبه‌های دیدنی کشور بلژیک صحبت کنیم جاذبه‌های قرون وسطایی از نظر گردشگران بسیار جذاب و دیدنی بوده است. همچنین می‌توان به بنای یادبود اتومیوم و مکان نبرد واترلو اشاره کرد.

روانشناس ایرانی در بلژیک را چگونه پیدا کنیم؟

روانشناس ایرانی در بلژیک را چگونه پیدا کنیم؟

در نگاه اول، پیدا کردن روانشناس ایرانی در بلژیک کمی سخت است. اما با در نظر گرفتن برخی ویژگی‌ها با اطمینان بیشتری می‌توانید روانشناسی ایده آل خود را انتخاب کنید. هنگامی که احساسات و مشکلات زندگی خارج از کنترل به نظر می‌رسد به کمک یک متخصص آموزش دیده و دارای مجوز می‌توان این مشکل را برطرف و برای شروع دوباره برنامه ریزی نمود.

بر اساس گزارشات به‌دست آمده، بیش از 30 درصد مردم جهان برای مقابله با احساسات و مشکلاتی که خارج از کنترل آن‌ها به نظر می‌رسد به کمک نیاز دارند. مشکلاتی اعم از ازدواج، رابطه، موقعیت خانوادگی، از دست دادن یا مرگ یکی از عزیزان، افسردگی، استرس، فرسودگی شغلی یا سوء مصرف مواد و…. روی ایجاد استرس‌های زندگی تأثیر گذار است و به طرز قابل توجهی فرد را ناتوان می‌کند. برای حل این مشکلات تنها به روانشناس آموزش دیده و دارای مجوز نیاز است. آن‌ها با تکیه بر دوره‌های آموزشی گذرانده به میلیون‌ها مراجعه‌کننده کمک می‌کنند تا زندگی سالم‌تر و پربارتری داشته باشند و از استرس‌ها و تنش‌ها رها شوند. اما یک روانشناس خوب چه ویژگی‌هایی دارد؟ در موارد زیر ویژگی‌های مهم روانشناس یا مشاوره خوب را بررسی می‌کنیم:

1.دارای تجربه در زمینه مورد نظر

روانشناسان در زمینه‌های مختلفی فعالیت دارند. بنابراین انتخاب روانشناس با تجربه در زمینه مورد نظر شانس موفقیت در رفع مشکل را افزایش می‌دهد. همچنین این نکته به نوع درمانی که مایل به انجام آن هستید نیز بستگی دارد. برای مثال، ممکن است یک روانشناس از مشاوره استفاده کند. اما روانشناس دیگری از روش‌های دیگر مانند دارو درمانی بهره مند باشد.

2.احساس راحتی و ارتباط دوستانه

شما باید با روانشناسی که در بلژیک انتخاب می‌کنید احساس راحتی داشته باشید تا درمان موثرتری را تجربه کنید. داشتن رابطه خوب باعث می‌شود تمام احساسات خود را بیان کنید و در درباره هر موضوع حساس به‌راحتی صحبت کنید. روانشناس ممکن است در مطب خصوصی یا به‌عنوان بخشی از محل کار فعالیت داشته باشد. بنابراین بسیار اهمیت دارد که شما در آن محیط احساس راحتی کنید و در مورد مسائل و مشکلات خود به گفتگو بپردازید

2.هزینه‌ها

هزینه‌های درمان بسته به محیط مراقبت‌های بهداشتی و عوامل مختلف مانند بیمه متفاوت است. برخی شرکت‌های بیمه درمانی، درمان سلامت روان را پوشش می‌دهند. اما همیشه این طور نیست. مهم این است که بیمه نامه خود را بررسی کنید و ببینید آیا درمان روانشناسی را پوشش می‌دهد یا خیر. اگر فردی بیمه درمانی نداشته باشد روانشناس ممکن است با استفاده از سیاست‌های درمانی هزینه را کاهش دهد و حتی ممکن است هزینه‌ها با توجه به بودجه شما متغیر باشد.

مشاوره در بلژیک

مشاوره در بلژیک

از آنجا که مهاجرت به کشورهای دیگر تغییر بزرگ در زندگی هر فردی ایجاد می‌کند، شخص ممکن است هنگام مواجه شده با زندگی جدید در برخی مسائل دچار ناسازگاری شود. در این مواقع مشاوره فردی و استفاده از خدمات روانشناسی به پذیرش ناسازگاری‌ها بسیار کمک می‌کند. هر چقدر تفاوت فرهنگی بین کشور ما و کشور بلژیک وجود داشته باشد باز هم مجبور هستید با تفاوت‌ها کنار بیایید و بخوبی بتوانید اضطراب و فشارهای حاصل از مهاجرت را کنترل کنید تا برای قدم نهادن در زندگی جدید آماده شوید. همچنین احساس ناامیدی هنگام مهاجرت بسیار به چشم می‌خورد. در حالی که با کمک مشاوره خانواده در بلژیک می‌توانید از این احساسات دوری و از راهکارهای مفید برای کنترل استرس استفاده کنید.

علاوه بر این در صورت تجربه احساس درماندگی و غمگینی شدید، با وجود تلاش‌ها و کمک‌های دیگر افراد باز هم با مشکلات بسیاری مواجه می‌شوید؛ طوری که روی فعالیت‌های روزانه شما تأثیر گذار است و بهترین نتیجه عملکرد شغلی خود را مشاهده نمی‌کنید. استفاده از یک روانشناس و روان درمانی بهترین راه حل برای رفع احساسات درونی و آشفتگی است. زیرا زندگی در یک کشور خارج چالش‌های مختلفی دارد و ممکن است افرادی که همیشه در کنار شما حضور داشته‌اند نباشند و شما به یک دوست و همراه مناسب که در مراحل مختلف زندگی شما را یاری دهد نیاز دارید.

شرایط زندگی در کشور بلژیک

شرایط زندگی در کشور بلژیک

یکی از عوامل تأثیر گذار بر شرایط زندگی در کشور بلژیک مردم آن است. ایرانی‌هایی تصمیم می‌گیرند در این کشور زندگی کنند باید بخوبی با فرهنگ و اخلاقیات مردم این کشور آشنا شوند تا بتوانند ارتباط و زندگی خوبی را در کنار آن‌ها رقم زنند. هر منطقه از این کشور دارای ویژگی‌های متفاوتی و از فرهنگ‌های مختلفی تشکیل شده است. یکی از مهم‌ترین ویژگی‌هایی که در فرهنگ بلژیکی‌ها به اثبات رسیده سخت‌کوشی و قدردانی آنهاست. همچنین حضور خانواده در زندگی هر یک از آن‌ها نقش بسیار مفیدی دارد و تعهد در برابر خانواده مهم‌ترین موضوع زندگی هر فرد بلژیکی است. دیگر نکته پراهمیت میان بلژیکی‌ها، رعایت بهداشت و توجه به ظاهر آراسته است و همیشه به دنبال جامعه برابر بوده‌اند.

از طرفی، شرایط اقتصادی ایده آل کشور بلژیک بدون شک زندگی خوبی برای ایرانی‌ها رقم می‌زند. اقتصاد این کشور دارای بنگاه آزاد است که بر پایه خدمات به بیشترین درصد تولید رسیده‌اند. جداناپذیر بود اقتصاد این کشور با اروپا نیز بر رشد اقتصادی آن بی تأثیر نبوده است. اما برای زندگی در این کشور باید بدانیم شرایط بسیار سختی وجود دارد و مالیات‌های بسیار بالایی از مردم دریافت می‌شود.

شاخص‌های فرهنگی کشور بلژیک

شاخص‌های فرهنگی کشور بلژیک

کشور بلژیک برخلاف اینکه کشور بسیار کوچک است از فرهنگ‌های مختلف تشکیل می‌شود و هویت ملی یکپارچه‌ای ندارد. این کشور میان فرهنگ‌های مختلف و دو زبان هلندی و فرانسوی تقسیم بندی شده است و بدون شک افرادی که تصمیم می‌گیرند در این کشور زندگی کند شرایط متفاوت و تجربیات جدیدی را کسب خواهند کرد. در بیشتر شاخص‌های اصلی زندگی، بلژیک شرایط بسیار خوبی ارائه می‌دهد و گزینه مناسبی برای مهاجران شناخته می‌شود.

بلژیک جز ۱۰ کشور برتر دارای استاندارد بالای زندگی قرار گرفته است و شهر بروکسل آن بعد از نیویورک دارای حدود ۱۵۰۰ نهاد بین‌المللی می‌باشد. این شهر تنها شهری است که میان شهرهای اروپای غربی، جز ۱۰ مقصد برتر جهان برای غذاهای خیابانی انتخاب شده است و به‌راحتی می‌توان بهترین غذاهای بلژیکی را در این شهر امتحان کرد. از دیگر مزایای این کشور می‌توان به بهره‌مندی از گسترده‌ترین شبکه مراقبت از کودکان در کل اروپا اشاره کرد که بهترین شرایط برای افزایش فرزندان و مراقبت از آن‌ها ارائه می‌دهد.

مهاجرت تحصیلی به بلژیک

بلژیک به‌دلیل داشتن دانشگاه‌های ممتاز و درجه یک موجب جذب دانشجویان بین‌المللی بسیاری شده است. بیش از ۲۰۰ دانشگاه دارای رتبه برتر در این کشور وجود دارد که موقعیت‌های منحصر به فردی برای دانشجویان بین‌المللی ارائه می‌دهند و تحصیل در این کشور فرصت مناسبی برای مهاجرت به خارج شناخته می‌شود. مدت زمان تحصیل در کشور بلژیک در مقطع کارشناسی حدود سه الی چهار سال است که تحصیل در دانشگاه‌ها به سه زبان فرانسوی، آلمانی و هلندی انجام می‌شود. اما نگرانی درباره این موضوع وجود ندارد. زیرا تحصیل به زبان انگلیسی هم امکان پذیر است و دانشگاه‌ها دوره‌های آموزشی زبان انگلیسی برای دانشجویان خارجی در نظر گرفته‌اند.

شرایط تحصیل به‌گونه‌ای است که هر فرد دارای دیپلم می‌تواند برای پذیرش در تمام رشته اقدام کند. اما برای پذیرش در رشته‌های پزشکی، هنر و علوم مهندسی نیاز به گذراندن آزمون‌های اختصاصی است. تحصیل در دوره کارشناسی ارشد نیز یکی دیگر از راهکارهای مهاجرت به این کشور است که امکان بهره‌مندی از سیستم آموزشی باکیفیت را به علاقه‌مندان تحصیل می‌دهد و هزینه مسکن و زندگی نیز منصفانه است.

مهاجرت کاری به بلژیک

مهاجرت کاری به بلژیک

یکی از راهکارهای مؤثر برای دریافت اقامت کشور بلژیک، پیدا کردن موقعیت شغلی است. از آنجا که سازمان‌های بسیاری در این کشور حضور دارند، فرصت‌های هیجان انگیزی شغلی بسیاری در آن وجود دارد. در صورتی که به سه زبان رایج این کشور مسلط باشید، می‌توانید شغل مناسبی پیدا کنید و دریافت ویزا یکی از مهم‌ترین کارها برای کارکنان خارجی حضور در این کشور است. حقوق دریافتی در بلژیک به مدرک تحصیلی و محل اشتغال فرد بستگی دارد. اما این کشور به‌دلیل داشتن ثبات سیاسی و اقتصادی گزینه‌های بسیاری برای اشتغال ارائه می‌دهد و این فرصت را می‌دهد که متقاضیان جویای کار ویزای موقت 6 ماهه کاری دریافت کنند.

روند کاری برای درخواست ویزا بدین صورت است که ابتدا درخواست خود را ارسال می‌کند و سپس برای مصاحبه دعوت می‌شود. طی مراحل مصاحبه سؤالات مختلفی پرسیده می‌شود و گاهی آزمون نیز برگزار می‌شود. در صورت قبولی برای مصاحبه دوم از نتیجه پذیرش یا عدم آن مطلع می‌شود. در صورت پذیرش نیز مدارک لازم را برای اقدامات سفر و اشتغال در این کشور به سفارت بلژیک ارائه می‌دهید.

مشاوره آنلاین در چه زمینه‌هایی ارائه می‌شود؟

مشاوره آنلاین در چه زمینه‌هایی ارائه می‌شود؟

مشاوره آنلاین یکی از راهکارهای بسیار مفید برای پیدا کردن روانشناس ایرانی در بلژیک است. در صورت پیدا کردن روانشناس ایرانی در این کشور توانایی برقراری ارتباط حضوری با او را نداشتید می‌توانید از خدمات آنلاین بهره مند شوید. مشاوره آنلاین با یک مشاوره خانواده در بلژیک مانند مشاوره حضوری انجام می‌شود، تنها تفاوت آن این است که خدمات سلامت روان از طریق رسانه‌های آنلاین مانند اپلیکیشن‌های موبایل، کنفرانس‌های ویدیویی، پیام‌های متنی، ایمیل یا هر پلتفرم که در آن مکالمه به‌صورت مجازی انجام شود ارائه خواهد شد. خیلی‌ها برخلاف چهره به چهره برای صحبت کردن در مورد مسائل جدی مانند احساسات و اهداف خود از طریق اینترنت احساس راحتی دارند. آنان می‌توانند درمان و دوره‌های مشاوره خود را در آسایش خانه تجربه کنند و برخی از مشاوران به احتمال زیاد درمان را خارج از ساعت کاری به‌صورت آنلاین ارائه می‌دهند.

شما می‌توانید از این راهکار استفاده کنید و لازم نیست برای پیدا کردن روانشناس ایرانی در بلژیک وقت خود را هدر دهند. خدماتی که به‌صورت مشاوره آنلاین ارائه می‌شود شامل موارد زیر است:

  • مشاوره خانواده
  • مشاوره ازدواج و پیش از ازدواج
  • مشاوره تحصیلی
  • مشاوره کودک و فرزندپروری
  • مشاوره نوجوانی و بلوغ
  • مشاور روابط بین فردی
  • مشاوره مهاجرت
  • مشاوره مشکلات افسردگی
  • مشاوره مشکلات خلقی و پرخاشگری
  • مشاوره مشکلات جنسی
  • مشاوره مشکلات توجه و تمرکز
  • مشکلات وسواس پرخوری و کم خوری عصبی
  • مشاوره مشکلات حمله پنیک
  • مشاوره هراس اختصاصی
  • مشاوره مشکلات اضطرابی
  • مشاوره مشکلات اضطراب اجتماعی
  • مشاوره مشکلات سوء مصرف مواد
  • مشاوره مشکلات بی خوابی
  • مشاوره مشکلات دردهای عضلانی و سردرد تنش
  • مشاوره شغلی و استعداد یابی

مشاوره ازدواج در کشور بلژیک

مشاوره ازدواج در کشور بلژیک

ازدواج کردن یکی از مسائل استرس زا در زندگی هر فردی است که گرفتن تصمیم می‌تواند در این دوره بسیار دشوار باشد. علاوه بر این مشکلات مالی، ساعت‌های طولانی کار کردن، مواجه با مشکلات شخصی و غیره بر هر رابطه‌ای تأثیر گذار است. به همین خاطر، یکی از خدمات ارائه‌دهنده بسیار مهم روانشناسان، مشاوره ازدواج است. اگر در کشور بلژیک زندگی می‌کنید و تصمیم به ازدواج گرفته‌اید، اما کمی اضطراب هستید بهترین راهکار کمک گرفتن از یک مشاوره متخصص در این زمینه است تا بتوانید از فراز و نشیب‌های این دوره گذر کنید. برای استفاده از این مشاوره نیز مانند دیگر زمینه‌های مشاوره می‌توانید از خدمات آنلاین بهره مند شوید و از مشاوران حرفه‌ای در این زمینه کمک بخواهید.

مشاوره ازدواج یا زوج درمانی نوعی مشاوره تخصصی است که به‌طور خاص روی ازدواج و روابط تمرکز دارد و کمک می‌کند زوج‌ها راحت‌تر در مورد مسائل پیش رو صحبت کنند و آنچه در ذهنشان است به زبان بیاورند. علاوه بر این مشاوره قبل از ازدواج به برقراری ارتباط بهتر بسیار کمک می‌کند و یکی از بهترین راهکارها برای بهبود مهارت‌های ارتباطی و رسیدن به درک متقابل و چگونگی پیش رو به‌عنوان یک زوج یا پایان دادن دوستانه به ازدواج است.

مزایای مشاوره آنلاین

مزایای مشاوره آنلاین

این واقعیت را نمی‌توان انکار کرد که در چند سال اخیر مشاوره آنلاین واقع پیشرفت کرده و در رفع مشکلات افراد مختلف تأثیرگذار بوده است. به همین دلیل، متخصصان سلامت روان در کل دنیا شروع به ارائه خدمات تخصصی به‌صورت آنلاین کرده‌اند و به‌سرعت نشان دادند که اثرات بسیار مفیدی دارد. در ادامه با دیگر مزایای این روش مشاوره آشنا می‌شوید تا بهتر تصمیم بگیرید از روش مشاوره آنلاین یا حضوری استفاده کنید:

حفظ حریم خصوصی: یکی از مهم‌ترین مزایای استفاده از روش آنلاین افزایش حریم خصوصی است. امروزه در سراسر جهان تمایل بیشتری به شرکت در درمان‌های آنلاین نشان می‌دهند. زمانی که درمان در آرامش خانه انجام می‌شود فرد تمایل بیشتری به پیگیری مراحل درمان دارد و در حین انجام این کار احساس راحت تری کسب می‌کند.

ایمن‌تر از جلسات حضوری: در حال حاضر ایمنی و سلامتی بیش از هر زمان دیگری اهمیت دارد و خوشبختانه مشاوره آنلاین بخوبی این موضوع را تحت کنترل می‌کند. در واقع طی این جلسات نیازی به تماس چهره به چهره نیست و تضمین می‌شود نقش فرد و دیگر افراد خانواده تا حد امکان حفظ می‌شود.

بدون نیاز به رفت آمد: به جرئت می‌توان گفت اکثر افراد در جهان از اتلاف وقت و نشستن در ترافیک لذت نمی‌برند. خدمات مشاوره آنلاین به این معناست که دیگر نیازی به رفت آمد و مراجعه به مطب نخواهد بود و در صورتی که در جلسه طولانی باشد این روش بهترین راهکار است. همچنین استفاده از خدمات آنلاین باعث می‌شود با محیط زیست خود مهربان‌تر باشید و در حفظ آن تلاش کنید.

انعطاف‌پذیری بیشتر: به‌دلیل سطح بسیار بالای انعطاف‌پذیری، مشاوره خانواده در بلژیک به صورت آنلاین خدمات شگفت‌انگیزی ارائه می‌دهد. افزایش توانایی انتخاب از بین زمان‌ها و تاریخ‌های مختلف این فرصت را ایجاد می‌کند که فرد در آرامش کامل برای جلسه درمانی آماده شود.

ویژگی‌های یک روانشناس در بلژیک

ویژگی‌های یک روانشناس در بلژیک

برای انتخاب روانشناس خوب در بلژیک باید به چه ویژگی‌هایی توجه کنیم؟ یا یک روانشناس با چه ویژگی‌هایی به‌عنوان بهترین انتخاب می‌شود؟ بسیار اهمیت دارد فردی را انتخاب می‌کنید در روند مشکلات شما مؤثر باشد و بتواند در این راه شما را همراهی کند. ویژگی‌های مختلفی برای اینکه یک روانشناس به‌عنوان بهترین انتخاب شود وجود دارد. اما در ادامه مهم‌ترین ویژگی‌ها را به شما توضیح می‌دهیم:

مهارت‌های ارتباطی بین فرد حرفه‌ای: روانشناس زمان زیادی را صرف بازتاب برداشت‌ها و درک تجربیات مخاطبین می‌کند. همچنین راهبردها و روش‌های جدید تفکر درباره مشکلات را آموزش می‌دهد. به همین خاطر برای روانشناس بسیار مهم است که بخوبی بتواند در مورد تمام مسائل با مخاطبین صحبت کند و به‌طور واضح ارتباط شفاهی ایده‌آلی برقرار کند.

امانت‌دار خوب: زمانی روانشناس مؤثر واقع می‌شود که بتواند اطلاعات بسیار شخصی دقیق و حساس مراجعین را حفظ کند. اگر آن‌ها درک کاملی از پیشینه درمانی و الگوهای رفتاری نداشته باشند هرگز نمی‌تواند همیار خوبی برای شما باشند. بنابراین مهم است که یک روانشناس احساس قابل اطمینان بودن را به مخاطبین منتقل کند، طوری که مراجعه‌کننده احساس راحتی را دریافت و اطلاعات مهم را بازگو نماید.

برنامه درمانی منسجم و منحصر به فرد: روانشناسان باید از سبک‌های درمانی تایید شده استفاده کنند. یک برنامه درمانی شامل اهداف کلی، منطق روانشناسان و رویکردهای مختلفی برای درمان است. بنابراین مهم‌ترین عامل این است که روانشناس برای استفاده از روش‌ها منطقی روشن داشته باشد.

بررسی منظم پیشرفت مخاطبین: بسیار مهم است که روانشناسان به‌طور منظم با مخاطبین خود در ارتباط باشند و عملکردهای روزانه و وضعیت عاطفی او را چک کند. به‌دست آوردن شواهد موجب رسیدن به بهترین نتیجه درمانی می‌شود و مشخص می‌کند روش درمانی برای مخاطب مناسب بوده است یا خیر.

دکتر مهسا کاشفی زاده روانشناس ایرانی در بلژیک

دکتر مهسا کاشفی زاده یکی از بهترین روانشناسان حرفه‌ای در کشور بلژیک است که به‌صورت خدمات آنلاین می‌تواند در زمینه‌های مختلف به مهاجران ایرانی کشور بلژیک خدمت کند. ایشان عضو سازمان نظام روانشناسی و انجمن روانشناسان ایران است که در حوزه‌های مختلف مشاوره فردی، مشاوره ازدواج، مشاوره خانواده و غیره فعالیت دارد و در دوره‌های مختلف برای کسب دانش‌های جدید شرکت کرده است.

شما می‌توانید با کمک دکتر کاشفی در مورد مسائل مختلف خود به‌صورت آنلاین صحبت کنید و با خیال راحت مسائل و مشکلات روحی و روانی خود را با دکتر ایرانی موفق در زمینه مشاوره در میان بگذارید. ایشان بخوبی می‌تواند ارتباط مؤثر با مهاجران ایرانی در کشور بلژیک برقرار کند و با ایجاد احساس امنیت در فضای مجازی روند درمانی را کاملاً دوستانه پیش می‌برد.

کافی است با برقراری تماس و کسب اطلاعات دقیق‌تر، زمان مشاوره آنلاین خود را تنظیم کنید و برای شروع زندگی آرامش و بدون دغدغه قدم بردارید.

خدمات روانشناسی

خدمات روانشناسی

خدمات روانشناسی کاملاً تخصصی است و با تکیه بر مسائل مشکل ساز بیمار ارائه می‌شود. از جمله خدمات ارائه‌دهنده توسط روانشناس می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • زوج درمانی
  • مدیریت استرس
  • تمرینات متعدد اعصاب
  • مدیریت رفتار
  • آموزش مدیریت خانواده و والدین
  • آزمایش هوش
  • انجام تست‌های روانشناختی
  • بررسی و تشخیص بیماری‌های عصبی درمان
  • اختلالات شخصیت
  • ارائه خدمات مشاوره
  • مشاوره اعتیاد
  • مشاوره کودک
  • مشاوره طلاق

دلیل کمک گرفتن از مشاوره ایرانی برای افراد ایرانی چیست؟

دلیل کمک گرفتن از مشاوره ایرانی برای افراد ایرانی چیست؟

کمک گرفتن از مشاوره ایرانی برای افراد خارج از کشور در زمینه مسائل مختلف مانند از دست دادن شغل، از دست دادن یکی از عزیزان، طلاق و… می‌تواند مؤثر باشد. این دسته از مشکلات موجب افزایش استرس و اضطراب روزانه می‌شود و از طرفی زندگی در خارج از کشور مسائل و دغدغه‌های خاص خودش را دارد که برای جبران تمام ناملایمت‌های زندگی، کمک گرفتن از مشاوره امری ضروری است.

یک مشاوره ایرانی کمک کند فرد از گذشته‌های ناگوار و دردناک خود فاصله بگیرد و برای شروع زندگی پر از امید و آینده‌ای روشن آماده شود. در واقع مشاوره فرصت‌های مهیج ارائه می‌دهد که شخص برای قدم در زندگی سالم و شاد خود تلاش کند و احساس بهتری نسبت به کشور و شغل جدید خود به‌دست آورد. براساس گزارشات انجام شده، افراد ایرانی با مشاوران ایرانی بهتر رابطه برقرار می‌کنند و راحت‌تر می‌توانند در مورد مسائل و مشکلات خود صحبت کنید. بنابراین این موضوع بسیار کمک‌کننده بازگشت آن‌ها به حالت شاد و سرحال خود خواهد بود.

سؤالات رایج

هزینه روانشناس ایرانی در بلژیک چقدر است؟

هزینه جلسات مشاوره در کشور بلژیک به میزان تجربه و مهارت پزشک و همچنین مشکلات و حالات روحی شخص بستگی دارد. معمولاً هر چقدر مشکلات جدی‌تر باشد و جلسات مشاوره بیشتر طول کشد، هزینه بیشتر خواهد بود.

چرا مشاوره ایرانی برای ایرانی‌ها بهتر است؟

ایرانی‌هایی که در خارج از کشور زندگی می‌کنند می‌توانند از خدمات آنلاین مشاورین ایرانی بهره مند شوند و نیاز نیست با آن‌ها به زبان خارجه صحبت کنند و بابت این موضوع دچار مشکل شوند.

بهترین روانشناس ایرانی در بلژیک چه کسی است؟

برای پیدا کردن بهترین روانشناس کافی است در مورد دکترهای مختلف تحقیق و براساس زمینه انتخابی بهترین را انتخاب کنید.